Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen, ben al paar dagen bezig om mijn 7071 te proberen te reanimeren (zie topic in philipsboard enkele dagen geleden)krijg echter geen contact meer via de compoort met mijn deco! (Tobo 01 en Des nog bedankt voor de reaktie maar (deze) hulp mocht niet (meer) baten.<P>Mijn vraag is A:Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen?<BR> B:Ik heb H2Deetoo mailtje gestuurd maar of hij leest hem niet of hij heeft geen tijd, tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen! Wie weet eventueel of en hoe ik H2Deetoo kan bereiken om hem te laten reparen?<P>Bij voorbant mijn welgemeende dank, John confused.gif" border="0

Geplaatst:

A: Nee weet niet wat je verder moet doen.<BR>B: Denk dat je even geduld moet hebben.<BR>Hier en daar zijn er Schoolvakantie`s waardoor mensen soms weken niet te berijken (willen)zijn.Ik spreek uit ervaring.<P>suc6 Johan. cool.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Johan bedankt voor je reactie, je hebt volkomen gelijk, hier zijn er inderdaad schoolvakanties dan "daar" misschien ook wel ja.<P>Ik wacht geduldig af, kan wel blijven prutsen maar daar word ie niet beter van ben ik bang! <P>Gr. John<P>ps DES nog bedankt voor je mailtje gisteren! <P> smile.gif" border="0confused.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

gun H2deetoo even de tijd,<BR>wacht nog een weekje, dan denk ik dat je wel reactie krijgt, duurde bij mij ook even.<BR>Ik heb hem mijn ontvanger gestuurd, hij zet daar de NL + TAQ + Kiosk firmware op.<BR>enigste nadeel is dat dan ook last van de france attacks, maar goed daar vinden we ook wel wat op.<P>mvg, Sduck

Geplaatst:

Sduck ook hartelijk dank voor je reactie! Ik was denk ik beetje bang voor iets anders waarom ik nog geen reactie van H2Deetoo had gehad! Heb vorige week ergens gelezen over iemand die niet zou reageren op e-mails van mensen die bij een gratis provider zaten (zoals bij mij dus @hetnet.nl) en ik kon niet meer terugvinden wie dat nu was, ik begon dus al beetje bang te worden dat dat H2Deetoo was. Weer een zorg minder gelukkig! <P>Dank en voor allen suc6 met deze hobby (die ik steeds interessanter ga vinden, zit nu steevast achter de computer ipv achter de buis)<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

He Sduck heb jij Firmeware voor NL+Kiosk+Taq?<BR>in je philips (heb ik wat gemist bestaat deze firmware dan volgens mij niet) ik kan er naast zitten

Geplaatst:

H2Deetoo is even afwezig. Mijn tuner heeft ie onder handen gehad en perfect werkend weer terug gestuurd. Ben zeer tevreden met zijn deskundigheid.

Geplaatst:

Hallo Akkakepnakaise (hoe krijg je het het uitgesproken?) Bedankt voor deze mededeling! Ik zal geduldig (moeten) wachten tot ie weer terug is dan! (en hoop natuurlijk dat H2Deetoo dan ook nog tijd en zin heeft om voor mij mijn deco te reanimeren)<P>Gr. John en nogmaals bedankt! smile.gif" border="0

Geplaatst:

ha 4 tover,<P>ik zal je eens fijn helpen, ik zie bonny vanavond en geef ook even zijn email adres<BR>bgijzen@wannadoo.nl je krijgt ook een pm van me met wat extra info, en ja hij kan hem volledig update met de laatste fw.<P>groeten ruud

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.