flodder11 Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Vandaag zaterdag 12 april zijn de eerste driedimensionale tv's in Tokio in de handel gekomen. de 46 inch e465 3d-tv van Hyundai kost omgerekend euro 3100,-. Men kan hiermee speciale programma's ontvangen die reeds parallel uitgezonden worden. Men benodigt speciale electronische brillen die met een shutter systeem werken. Afwisselend toont het scherm halfbeelden waarmee een diepte effekt gerealiseerd wordt. Mitsubishi en Samsung komen binnenkort ook met modellen bovendien komt er een 20 inch model voor omgerekend euro 1200,- . Mvrgr flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
PetrosCrete Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 En nu maar hopen dat ze geen hoofdpijn krijgen
cookie monster Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 XXX krijgt eindelijk z'n waardering Nu nog met interactiefgedeelte erbij , en 't is compleet C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
wammeswaggel Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 O, maar dat is er al hoor, Cookie. Er zijn T-Shirts waarbij je elkaar "virtueel" kunt omhelzen. Was er jaren geleden al niet een videokaart waar je zo'n brilletje bij kon kopen (ik dacht ASUS of NVidia)? Hmm: breedbeeld, HD, hoelang zal het duren voordat 3D-TV hier zal worden uitgezonden? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
cookie monster Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Origineel bericht van: wammeswaggel Was er jaren geleden al niet een videokaart waar je zo'n brilletje bij kon kopen (ik dacht ASUS of NVidia)? Back To The Future I (1985) C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Puch Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Hoe gek gaat het worden, binnenkort heb je een half uur voorbereiding en aansluitingen nodig naar tv te kijken. btw, jaws 3d was er al in 1983 iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
PetrosCrete Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Yep, en daar kreeg je ook al hoofdpijn van.
Gast Pacman Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Zie brilletje...... Is het nou nog niet duidelijk, dat NIEMAND op 3D TV zit te wachten ?
Gast Allure Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Origineel bericht van: Puch Hoe gek gaat het worden, binnenkort heb je een half uur voorbereiding en aansluitingen nodig naar tv te kijken. Deze TV heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten. Fatale uitzondering op: 339:H39303:9939B.SBBN Neem contact op met uw TV-beheerder als het probleem zich blijft voordoen.
Littlesat Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Ik dacht dat philips er eentje had waar je zonder bril 3D had. Laatst op een beurs in Amsterdam gepresenteerd. Hoezo dus eerste 3D-TV in Japan?? ... Verschil is je kunt ze daar al kopen ... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
clemens2 Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb wel belangstelling voor 3D televisie maar dan wel met 3 schermen die als het ware achter elkaar zijn gemonteerd dus niet met een brilletje, ik heb met mijn eigen bril al voldoende op mijn neus. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
arnoldl Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 laatst een stuk gezien (in bioscoop setting) van 3d hdtv... nou ik ga wel met zn brilletje zitten hoor...ziet er toch echt super uit.
Gast Agent Mike Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 bah, die techniek bestaat al 15 jaar...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen