spaghetto Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar de service manual van de Fujifilm 5600. Op de ene of de andere manier heeft iemand hier in huis iets vloiebaar erop gemorst en het was erg zoet ook. Het toestel doet het nog goed,maar de knopjes naast het display zijn heel erg moeilijk te bedienen,ik bedoel dat ik moet hard er op drukken,vanwege(waarsshijnlijk)suiker resten die achter gebleven zijn. Ik wil het toestel demonteren en schoon maken. Als iemand weet waar de ze te vinden is hoor ik het heel graag. Gr. Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
spaghetto Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Geplaatst: 14 april 2008 Hallo, Heeft echt niemand een idee hoe ik aan zo n manual kan geraken? Gr.Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
focus103 Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 niet gratis maar maar wel op internet ########## Je kan ook nog een zoek opdracht proberen met bit torent
boarder Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 op onderstaande URL vind je een manual van de 5000. http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/11970/Fujifilm_s5000.html Dit is misschien een begin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen