trinity1 Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Kan het zijn dat de ip9000 alleen het eerste audiospoor opneemt? Als ik een opname afspeel kan ik namelijk nergens een audiospoor selecteren. Bij zenders met DD5.1 neemt hij nergers DD5.1 op alleen dus het stereo kanaal. Is dit nog een bug in de software? Het is toch niet te hopen dat het niet mogelijk is om meerdere audiokanalen gelijktijdig op te nemen?? Hebben hier nog meer mensen last ? Grtzz Trinity
Gast sattaz Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 @trinity1, Je kunt alleen het audiospoor afspelen dat bij de opname geselecteerd is. Dat is inderdaad een bug in de software. Hopelijk komt er binnenkort een softwareversie waarin dit verholpen is. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Discotrain Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 bij mij loopt hij nu weer vast.. als ik van RTl 4 naar ZDF ga en van ZDF naar FILM 1 ga loopt hij weer vast.. dan is het canal digitaal kaartje er uit en er weer in en hij doet het weer.. wat zou dit in godsnaam kunnen zijn?
maja Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 @sattaz Er is een nieuwe softwareversie uitgekomen vandaag.
maja Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Mag ik hier niet geven dat is tegen de boardregels.
Gast sattaz Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Origineel bericht van: Discotrain bij mij loopt hij nu weer vast.. als ik van RTl 4 naar ZDF ga en van ZDF naar FILM 1 ga loopt hij weer vast.. dan is het canal digitaal kaartje er uit en er weer in en hij doet het weer.. wat zou dit in godsnaam kunnen zijn? @Discotrain, Welke firmwareversie gebruik je? Met vriendelijke groeten sattaz
denktenk Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Geplaatst: 26 juni 2008 Origineel bericht van: Discotrain en dat is en waar te krijgen? Heeft iets met mijn usernaam en dot en com te maken;)
maja Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Nee daar heb ik het niet gezien. Sattaz die zou het kunnen weten.
D_liver Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Niet goed gekeken dan maja daar staat ie wel degelijk en ook nog een addon pack 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast angelico1966 Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 de laatste sif versie moet je laten staan. heeft bugs. de laatste nwe die net verschenen is een test versie. zou even de reacties afwachten.
Gast sattaz Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Origineel bericht van: maja Nee daar heb ik het niet gezien. Sattaz die zou het kunnen weten. @maja, Het staat op verschillende sites. De verwijzing van denktenk leidt ook naar het nieuwe officiële image: R7473. Het officiële image is ook te downladen via de site van de fabrikant: www.abcom-eu.com Het is wellicht verstandiger even te wachten op de hiervan afgeleide versie van het NLB team of van het sifteam. Dan zitten er meteen al de handige extra's zoals mgcamd in en is de officiële image tevens door deze teams getest. Met vriendelijke groeten sattaz
denktenk Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Geplaatst: 26 juni 2008 Origineel bericht van: sattaz Het is wellicht verstandiger even te wachten op de hiervan afgeleide versie van het NLB team of van het sifteam. Dan zitten er meteen al de handige extra's zoals mgcamd in en is de officiële image tevens door deze teams getest. sattaz Of natuurlijk de SF add-on in de ABcom image zetten;)
bash! Geplaatst: 26 juni 2008 Geplaatst: 26 juni 2008 Precies... en deze werkt tot nu toe gewoon weer perfect! staat er al in en zonder enig probleem tot nu toe! Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen