fenzo Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Leest de ingebouwde kaartlezer ook irdetokaarten van de diverse kabelproviders? heb hier zelf een (HD) kabelabonnement en een draaibaar opgestelde schotel voor de overige kanalen, zou de combinatie HD kabel en HD sat wel erg leuk vinden.
Gast sattaz Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: fenzo Leest de ingebouwde kaartlezer ook irdetokaarten van de diverse kabelproviders? @fenzo, Geen idee. Wellicht dat er op de boards die zich (vrijwel) uitsluitend richten op de IPBox meer informatie te verkrijgen is zoals hier of daar of elders Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Discotrain Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 maar werkt de canaal digitaal card wel in het model?
Gast sattaz Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Origineel bericht van: Discotrain maar werkt de canaal digitaal card wel in het model? @Discotrain, Ja, de CanalDigitaal kaart werkt in de AB IPBox 9000HD Dat heb ik al vaker gemeld op dit board, onder andere met deze posting in dit topic Met vriendelijke groeten sattaz
D_liver Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Citaat: - Emu, newcs, mgcamd, gbox enzovoort zijn goed werkend FF verbeteren gbox werkt NIET in de 9000hd. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast sattaz Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Origineel bericht van: D_liver Citaat: - Emu, newcs, mgcamd, gbox enzovoort zijn goed werkend FF verbeteren gbox werkt NIET in de 9000hd. @D_liver, Ik bedoel dat je als mgcamd client kunt connecten op een gbox server. Dat is mij verteld door mensen die daar meer ervaring dan mij mee hebben. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 De originele ventilator maakt, zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld, een rot herrie. De aangekondigde vervanging heeft inmiddels plaatsgevonden. Er zit nu een Zalman ZM-F1 ventilator van 6,95 Euro in. Dat is een zeer stille ventilator die goed koelt. Met vriendelijke groeten sattaz
D_liver Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: D_liver Citaat: - Emu, newcs, mgcamd, gbox enzovoort zijn goed werkend FF verbeteren gbox werkt NIET in de 9000hd. @D_liver, Ik bedoel dat je als mgcamd client kunt connecten op een gbox server. Dat is mij verteld door mensen die daar meer ervaring dan mij mee hebben. Met vriendelijke groeten sattaz Ja dat werkt (zei het nog niet geheel vlekkeloos) Er schijnt ook een irc chatkanaal speciaal voor de Ipbox te zijn. Op goldchat kanaal heet #ipbox 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Lunny Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Zie dat de dgstation cuberevo ip 9000 nu ook hier wordt aangeboden, deze schijnt precies hetzelde te zijn als de abcom ? Die cuberevo ziet er vind ik wel mooier uit. waar is er software voor deze ontvangers te vinden op denktenk zie ik niets.
D_liver Geplaatst: 17 juni 2008 Geplaatst: 17 juni 2008 Is dezelfde box als de abcom alleen uiterlijk is anders 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Bamoah Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Kan ik met deze ontvanger naar de SKY HD pakket kunnen kijken ? <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
Gast angelico1966 Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 kan ik deze zonder problemen aan een server hangen ommijn pakket te bekijken? is er een site met meer info?
Gast sattaz Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Origineel bericht van: Bamoah Kan ik met deze ontvanger naar de SKY HD pakket kunnen kijken ? @Bamaoah, Zelf heb ik geen Sky kaartje, niet voor Engeland en ook niet voor Italië. Uit eigen ervaring kan ik dan ook niets hierover zeggen. Op andere forums heb ik trouwens nog niets daaromtrent gelezen. Dus ook via die invalshoek kan ik niet zeggen of het nou wel of niet mogelijk is. Maar allicht zal ik niet alles over de AB IPBox 9000HD gelezen hebben op Internet. Wellicht dat er anderen zijn die er meer over kunnen vertellen. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Origineel bericht van: angelico1966 kan ik deze zonder problemen aan een server hangen ommijn pakket te bekijken? is er een site met meer info? @angelico1966, Volgens berichten werkt de AB IPBox 9000HD met mgcamd en eveneens met jouw gbox-server waarbij mgcamd jouw client is. Sites met meer info zullen denk ik eerder sites zijn die specifiek over gbox en mgcamd gaan dan sites die zich specifiek bezig houden met de AB IPBox 9000HD. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast Discotrain Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 heb ik weer een vraag.. ja weet het sorry.. maar kreeg dit over mail 2 verschillende programma's opnemen is mogelijk mits u niet kijkt. Mits uw wel kijkt kunt u 2 programma`s van de zelfde transponder opnemen. het is toch een twin reciever.. (zelfde als Inverto--Topfield) wat we nu kunnen is Tuner1 bv RTL4 en op Tuner2 Film1 dan kunnen we nog beperkt rond kijken... dacht dat de Ipbox dit ook kon... want nu snap ik het echt niet meer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen