Gast sniffertje Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Huidige situatie: Wil mijn pc gaan gebruiken als mediacenter icm een samsung 42” hd –ready tv en een Denon versterker. De pc is een E6600 / 2gb / ati 7900 / vista ultimate Momenteel kijk ik televisie met een dreambox 500s Gewenste situatie: Ik wil dus eigenlijk het volgende kunnen doen met mijn media center: Films kijken, ook HD formaat Foto’s bekijken Televisie kijken via de MCE Muziek afspelen Opnemen/ afspelen/ pauzeren via MCE niet via een sat decoder Ik zou graag willen weten hoe ik het een en ander moet inrichten op satelliet gebeuren. Is een satelliet decoder aan een MCE te hangen? Kan ik dan gebruik maken van opnemen/ afspelen / pauzeren via MCE? Wat voor tv-kaart heb ik nodig? Kan ik evt. in plaats van een dreambox decoder ook met een satelliet kaart gaan werken in de PC (mogelijkheid voor cardsharing)? Als ik meerdere zenders tegelijk wil kijken heb ik waarschijnlijk een decoder of een sat kaart extra nodig, hoe moet ik deze op de pc met elkaar koppelen? Ik hoop dat mij iemand meer info kan geven omtrent bovenstaande.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen