Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Hallo een vriend van mij heeft een digitale <BR>kabel ontvanger van philps lijkt op de 5816.<BR>Maar het is een mpc 8030.<BR>Deze werkt op het kabelnet van upc.<BR>Heeft iemand ervaring met deze ontvanger?<BR>En is het netzoals bij multikabel (mr zap)<BR>in viacces of is het gewoon seca net als de 5816.<BR>Ik ben zoals je al zult begrijpen op zoek naar file`s maar heb hier nog niks over gevonden al geprobeerd met wallbanger maar zonder resultaat.Heeft iemand wat meer info dan hoor ik het graag.<BR>alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Als het voor Chello is dan een CryptoWorks ontvanger (heb de kaart hier). MrZap is Viaccess en de rest is Seca..
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Oke het is dus crypoworks nou je snapt het al de volgende vraag is heb jij alle kanalen vrij?<BR>Zo ja zou je me dan wat meer info willen geven of eventueel kunnen mailen.<BR>Alvast weer bedankt voor je reactie.<P>Groeten,<BR>Arie
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Heb alleen de kaart van een kennis die in Amsterdam woont. Heb de kwaliteit van dat kastje gezien en heb meteen besloten daar geen seconde naar te kijken! Leve mijn schotels! Enne ja! Die kanalen staan zo open. Met het programma CWMaster uit Polen kun je de identities open zetten..
Aanbevolen berichten