Ga naar inhoud

Ontvangst valt geregeld weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iets fout bij mij of is dat overal zo, de laatste tijd zowel met mijn Humax als met de Strong (rood vierkantje)nogal veel melding op het scherm "Geen of slecht signaal", ik denk dat dit problemen zijn met het weer maar wil toch zeker zijn.

Bedankt voor de reactie,

satzoeker.

Geplaatst:

Heb je dit probleem op alle transponders of toevallig alleen op de transponponder van NED1,2,3

C+, X-zone ?

Het valt me namelijk op dat deze transponder vooral in de avond een sterk wisselend signaal heeft

Geplaatst:

@Borsjea,

vreemd heb hier een hummie en geen enkel probleem met signaalsterkte/kwaliteit. Is me ook niet opgevallen dat de tp met beperkt vermogen werkt.

Geef eens aan wat je normale sterkte/kwaliteit verhouding is en met de beperkte(eventueel tijdstip waarop)

Geplaatst:

Of kontroleren of de kat van de buren niet in je schotel aan het spinnen is geslagen..grapje smile.gif" border="0

Het is inderdaat zo dat de transponders momenteel op Astra een beetje zwaaien, ik heb wel prima beeld maar zie de kanaal sterkte een beetje op en neer gaan.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Vandaag sinds 14 uur en het is nu 15 uur gedurig bericht "Geen of slecht signaal" en op alle kanalen.

Signaalsterkte 19 % die gedurig aan en uit gaan naar 0% en kwaliteit 0%

Satzoeker.

Geplaatst:

Nu 15u13 plots terug beeld en Sterkte op 65 en kwaliteit op 90 à 95.

Satzoeker.

Geplaatst:

de laatste druppel water viel uit de kabel?...

Lijkt me eerder een probleem in de opstelling dan in de Astra.

Geplaatst:

Ik hoor wel van kennisen in Portugal dat zij 's-avonds problemen hebben met de ontvangst van de nederlands talige prg's hoewel ze toch werken met een 2 mtr. schotel

Geplaatst:

Ik zou als ik jou was me schotel effe opnieuw proberen te stellen en als je dan nog niet genoeg signaal hebt dan moet je misschien wel een grotere schotel.

Succes.

Groeten Rob1981

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

@ satzoeker

ik had ook dit probleem op ned. 1-2-3

door mijn oude lnb te vervangen is dit probleem bij mij opgelost.

waarschijnlijk heeft mijn lnb deze hete zomer niet goed overleefd.

mijn tip is dus probeer eens een andere lnb.

succes

Ibby

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.