Ga naar inhoud

nieuw channeleditor voor Philips: Binmate werkt direct op *.BIN file

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit programmaatje is een edit-hulp. In tegenstelling tot Decmate kun je zowel *.BIN files inladen als TCS.TXT uit Declink. Je kunt ook de LNB byte lezen, veranderen en schrijven. Dit geeft de moglijkheden de diseq te veranderen in je deco. (zonder een hexeditor te gebruiken) Aangezien ikzelf geen 2e LNB heb, heb ik dit niet kunnen verifieren. Ik hoor wel of dit klopt.<BR> <A HREF="http://www.geocities.com/jacknitwit" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/jacknitwit</A> <P>succes ermee<P>Nitwit

Geplaatst:

even voor alle duidelijkheid : Ik ben geen maat van BIN.<P>Nitwit

Geplaatst:

Ziet er goed uit maar ik heb geen handleiding kunen vinden.<P>Ik wil gebruik kunnen maken van de LNB (diseqc) instellingen maar kan op de een of andere manier niet in het rechterveld komen.<P>Wie helpt

Geplaatst:

Aanklikken van het veld dat je wilt veranderen waarin de letters dik gedrukt zijn laat een nieuw scherm verschijnen met daarin de Disequ gegevens. Heb je dit al gebprobeerd?<P>Nitwit

Geplaatst:

Sorry Nitwit ik begrijp niet wat je bedoeld.<BR>Ik wil b.v. voorkeuze kanaal wijzigen van diseqc 1 naar 2.<BR>Ik kan elke kolom in de rij van kan 300 selecteren maar er wordt geen tekst vetgedrukt.<BR>Ik neem aan dat je iets anders bedoeld.<P>Huub

Geplaatst:

de diseqc is gekoppeld aan de transponder. De diseqcgegevens zitten dan ook in de LNB byte (rechter kolom). In de kanalenlijst kun je het transpondernummer veranderen, je moet er dan wel zeker van zijn dat het nieuwe nummer overeen komt met de transponder in de rechterkolom. Is dit antwoord op je vraag?<P>Nitwit

Geplaatst:

trouwens versie 0.03 is beschikbaar. in 0.02 werd de TCS niet altijd geupdate. Nu wel.<P>Nitwit

Geplaatst:

Nitwit,<P>Ik krijg in het rechterveld helemaal geen data dus ik kan deze ook niet muteren.<BR>Ik zonet versie 3 van je site gehaald maar dat mag niet baten.<BR>Blijkbaar doe ik iets verkeerd of ik doe iets niet.<BR>In het linker veld (OUD;NIEUW;NAAM;US;TP;etc.)staan keurig alle kanalen met bijbehorende pids e.d. maar in het rechter stta helemaal niets en ik krijg er ook niets.<BR>Inmiddels geprobeert data in te laden via *.bin en TXT voor link de TCS en rechtys de TPT files en zelfs andersom.<P>Dus mijn probleem ligt waarschijnlijk bij; hoe krijg ik mijn transpondergegevens in het rechter veld.<P>Wanneer ik rechtsboven selecteer importeer TPT en selectgeer dan TPT.txt of TPT.bin dan gebeurt er niets....

Geplaatst:

Versie 0.06 is nu aanwezig. Sterk verbeterd tov de vorige versie. In de vorige versie zten zoveel bugs, dat ik die tijdelijk verwijderd had. ('t leek wel windows) Op termijn kan deze decmate volledig vervangen.<p>Nitwit

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.