Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] Canal Digital HD wordt niet ingelezen


radio man

Aanbevolen berichten

Updaten van de Aston 1.07 naar versie 2.18 zal zeker een verbetering tot gevolg hebben.

Via deze link Klik Klik kun je versie 2.18 downloaden.

Echter kun je de CAM niet met de 7700 updaten maar wel met een ontvanger uit de 5xxx serie.

Anders moet het via OTA proberen maar deze is vaak niet beschikbaar.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gast TonySoprano

(TF7700HCSI) Ik kan de HD kanalen nog steeds niet ontvangen. Ik heb een Triax 78 en 4 lnb's. Ik heb de Astra 3 kanalen wel, maar de 11778 V 27500 9/10 kan ik nergens vinden. als ik deze TP toevoeg in het menu, dan vindt hij nog niets! Ik heb zelfs geen versleutelde zenders of zo. Op die freq./tp geeft hij trouwens 48%-55%, dus dat moet toch genoeg zijn. Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOk bij mij (7700 + hardware update) problemen met CD HD.

Een mediaguard geprobeerd en ik kreeg de melding "uw abonnement is niet geschikt vor dit kanaal"

Dus CD gebeld want ik heb wel een abonnement.

Antwoord van CD (en van iemand die weet waar het over gaat geen callcenter:

HD kanalen van CD zijn niet te ontvangen met Aston Cam (slechts na aan/uit)dit is bekend bij CD en ze doen daar niets aan is probleem Aston

Mediaguard fout is bij hun bekend en zeer spoedig volgt een update software van de mediaguard.

Als ik nu (met mediaguard) switch naar CD HD dan de fout, vervolgens op OK drukken en 30 seconden later gewoon beeld.

Dit hoeft maar 1 keer per avond eenmaal beeld dan gewoon zappen maar.

begrijpen we het nog ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je wel een signaal op deze transponder ?

ik heb hem aan mijn transponderlijst toegevoegd en heb gewoon 98/68% signaal en alles wordt ingelezen (wel met Mediaguard)op dit moment 5 zenders en goed beeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet het probleem dat je vol zit. Dus totaal 3500 kanalen ingelezen?? Dan vindt hij ook niets meer.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TonySoprano

Ik heb maar 525 kanalen ingelezen, dus daar kan het niet aan liggen. De Astra 3 geeft 60% op 11778V 27500 FEC 9/10 en nog vindt hij geen enkel HD kanaal. Ik heb op de Astra 2 wel het mooie BBC HD.

Inmiddels maar een HD kabelreceiver aangeschaft en daar heb ik dus wel NL1HD op! Maar dat is dus wel een hele dure oplossing, terwijl ik met de TF7700 HSCI gewoon NL1HD had moeten ontvangen.

Kan ik trouwens een Monoblock voor de Astra 1/3 op een Triax 78cm zetten en daarnaast ook de Astra 2 en HB ontvangen via een disecq switch? Kan die switch daarmee overweg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TonySoprano
Ik heb maar 525 kanalen ingelezen, dus daar kan het niet aan liggen. De Astra 3 geeft 60% op 11778V 27500 FEC 9/10 en nog vindt hij geen enkel HD kanaal.



verder: modulatie:dvb-s2 qpsk pilot:off

maar als je de regionalen ook nog steeds niet kunt ontvangen heb je een ander probleem.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

ben blijkbaar niet de enige met dit probleem. Heb een topfield 7700hdpvren krijg ook die hd kanalen niet in de zenderlijst. Nu ben ik misschien een leek, maar ik lees dat je hem handmatig moet toevoegen. Hoe doe ik dit?

 

ik kan nu slechts 65 tv kanalen vinden en 51 radiokanalen. Kan ook geen enkele thema zender inlade. alleen de regionale omroepen

 

heb een triax 84 cm schotel, de aston 2.18

en de volgende ontvangst:

 

astra1 niveau 99 % en kwaliteit 88 %

astra3 niveau 98 % en kwaliteit 79 %

 

moet toch genoeg zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een nieuwe frequentie aangemaakt voor de HD zenders en dat werkt dus nu. Ik kan de HD zenders ontvangen. Omdat de themazenders op een andere frequentie zitten hetzelfde gedaan voor de 11.739 Mhz settings. Helaas krijg ik de thema zenders nu niet. Volgens CD ligt het weer aan mijn decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...