Bassie Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Hoi, Ik heb sinds kort een klein probleem in outlook(2003) Als erin een mailtje een weblinkstaat gaat hij niet naar die link maar opend hij mijn startsite in IE... wie weet hoe ik dit kan verhelpen? Thanks Bassie
WPW Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 En als je IE vantevoren al open hebt staan? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 ook al je de linker control-toets erbij ingedrukt houdt ? mzl, merDe deze ruimte is te huur
Bassie Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Geplaatst: 18 april 2008 Werkt ook niet,...start ie op met mijn startpagina.....
Morgothzz Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Ga naar verkenner - extra - mapopties - bestandstypen Kijk eerst bij Geen: internetsnelkoppelingen - klik op geavanceerd de term 'open' is dik gedrukt (als het goed is), klik op bewerken. Bij toepassing die voor de actie wordt gestart moet staan; rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %l Vooral die %1 is belangrijk omdat dat aangeeft dat de huidige snelkoppeling onder de muisknop geopend moet worden. Controleer op dezelfde manier ook de andere verwijzingen onder mapopties (b.v. http, https, url etc.) Regards 'Life Is A Joke'
Bassie Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Geplaatst: 21 april 2008 Staat allemaal goed, Ik heb dit alleen, wanneer ik uit mijn mail een weblink aan klik. Hij gaat dus direct naar mijn startpagina en niet naar de link waar die naar toe moet? muuuh
WPW Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Staat er: rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %1 Of staat er: rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL "%1" gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Bassie Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Geplaatst: 23 april 2008 Dit:rundll32.exe ieframe.dll,OpenURL %1 Bassie
WPW Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Zet er eens quotes omheen, "%1" dus. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Kijk eens in de logboeken(eventlog) of daar DCOM fout meldingen staan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
wammeswaggel Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Uh, Firefox gaan gebruiken als standaard browser? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Pacman Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Origineel bericht van: wammeswaggel Uh, Firefox gaan gebruiken als standaard browser? TopTip !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen