interpol Geplaatst: 14 april 2008 Delen Geplaatst: 14 april 2008 Ik ben benieuwd wie wat doet met zijn Strongetje. Eerst wilde ik een Poll houden, maar op de een of andere manier kan dat niet. Ik vind het interessant om te weten of iedereen nu SCT gebruikt. Gebruik je het niet, dan graag vermelden waarom niet. Als blijkt dat men het niet snapt hoe het moet dan wil ik hier een overzichtelijke topic van maken. Het zou zonde zijn als we de extra mogelijkheden van onze Strong niet zouden benutten. Zelf heb ik het draaiende en moet zeggen het werkt perfect. groetjes van john Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 14 april 2008 Delen Geplaatst: 14 april 2008 Ik gebruik het niet omdat ik niet een extra computer of laptop aan wil hebben staan om maar een aantal zenders te kunnen kijken. verder heb ik ook nog een linuxontvanger en is zijn die Strongs tegenwoordig reserver ontvangers. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robertus Geplaatst: 14 april 2008 Delen Geplaatst: 14 april 2008 Sinds ik hier een Linkey heb niet meer , daarvoor wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VREESWIJK Geplaatst: 14 april 2008 Delen Geplaatst: 14 april 2008 SCT draait hier goed. Ik heb een oude gare laptop aan de deco zitten dus gebruik weinig stroom. Je kan beter vragen wie zijn Strong nog gebruikt, het lijkt wel uitgestorven op het forum. Normaal 60 man voor een satdag nu nog geen 3. Het is om te huilen. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Robertus Geplaatst: 14 april 2008 Delen Geplaatst: 14 april 2008 Jep, met de sct en sssp ondersteuning zou je denken dat de Strong nog volop meedoet, maar volgens mij staat hij overal op zolder ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2008 ik heb er een pc aan hangen die ik gratis heb gehad. Pentium 2!! Zonder monitor. De besturing doe ik op afstand via andere pc. Extern bureaublad. Dus klein kastje (pc) in de kast en gaan. Ik kan vanalles zonder een dream te kopen. groetjes van John Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aranco Geplaatst: 14 april 2008 Delen Geplaatst: 14 april 2008 Bij mij doet ie al een tijdje dienst als reserve deco net als mijn pioneer. Ik heb een ipbox gekocht perfect, aansluiten en kijken maar. Ik denk dat dat als je de strong op een of andere manier rechtsstreek aan kon sluiten op het internet dat ie wel weer gebruikt zou worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jann Geplaatst: 15 april 2008 Delen Geplaatst: 15 april 2008 ik gebruik ook sct tool met een oude laptop zie alleen premiere en poolsat maar de rest wat zou werken met vplug lukt me niet en vraag me af met welke protocol je kan sharen bedankt al vast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Cobus R Geplaatst: 15 april 2008 Delen Geplaatst: 15 april 2008 Verwijderd. Neem niet de thread van een ander over door een vraag te stellen die niets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Heb je een vraag of een stelling, open dan zelf een nieuwe thread met een duidelijk onderwerp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bartje Geplaatst: 15 april 2008 Delen Geplaatst: 15 april 2008 Bij is het de reserve deco en staat nog net niet op zolder. Ik heb een Maxdigital 220 gekocht en die werkt perfect, aansluiten en kijken maar. De Emu en firmware updaten via de usb stick (als hij al niet a.u.is), het hobby gevoel is wel een beetje weg maar ik hou wel veel tijd over om te kijken b.v.. Ik ga binnenkort de Linkey eraan hangen en dan zal het hobbygevoel ook wel weer terug komen. thx voor alles van de laatste jaren strong hobbyisten. (ik blijf wel af en toe kijken hier of jullie nog met iets nieuws komen) Bartje Dreambox 500 HD -Multytenne Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Cobus R Geplaatst: 15 april 2008 Delen Geplaatst: 15 april 2008 Die kans lijkt mij klein wat jij als laaste schets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
albertjh Geplaatst: 16 april 2008 Delen Geplaatst: 16 april 2008 Heb hier juist mijn Nokia en Strong weer van zolder gehaald en ga mij nu weer verdiepen in alle nieuwe materie waaronder dus SCT. Het waren altijd al hobby bakjes en dat zal altijd wel zo blijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J@rno Geplaatst: 16 april 2008 Delen Geplaatst: 16 april 2008 Ik wil er graag aan beginnen maar de tijd ontbreekt, heb hier nog 4 strongetjes staan. Helaas maar waar. Gr. Jarno Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Losha Geplaatst: 16 april 2008 Delen Geplaatst: 16 april 2008 gebruik de strong nog steeds, ook sct (al is't niet veel) ik ga pas overstappen tegen de tijd dat de dreambox8000 uit is ofzo.. wil namelijk sat en cable met hdmi hd en alst ff kan ook nog in een box Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arcticbreeze Geplaatst: 16 april 2008 Delen Geplaatst: 16 april 2008 Sluit mij aan bij moimoi, voor mij is strong ook reserve. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen