Adriw Geplaatst: 20 augustus 2008 Delen Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik wil ook met sct aan de slag gaan.Momenteel nog niet genoeg tijd om me goed in de materie te verdiepen.Maar het is zeker een goed idee om hier enige topics aan te wijden. Adri. Werktuigkundige&klimaattechnicus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2008 Uhhh, hier? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1492028#Post1492028 Groetjes van john Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adriw Geplaatst: 20 augustus 2008 Delen Geplaatst: 20 augustus 2008 Ja,John,dat zag er zeker goed uit!Heb het geprint,en in een map gedaan,als ik het eerst rustig doorlees dringt het meestal beter door.Maar moet wegens andere bezigheden hier nog even mee wachten. Groet,adri. Werktuigkundige&klimaattechnicus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bart Lowagie Geplaatst: 11 mei 2009 Delen Geplaatst: 11 mei 2009 Hallo, Er bestaat een nieuwe plugin voor cccam, flycccam genaamd. Deze plugin werkt met SCT. Er is echter één probleem: In SCT kan je een welbepaalde PID selecteren, welke dan ingesteld wordt op de receiver. Jammergenoeg geeft SCT alle PID's één voor één door naar de plugin, zodat het lang duurt vooralleer je beeld hebt. Bvb heb je 'één' op TvVlaanderen op de 5de PID. Als je pech hebt, dan lukt de eerste poging niet. Zou dit op één of andere manier aan te passen zijn zodat enkel de geselecteerde PID doorgegeven wordt? EDPlug werkt geheel niet met deze plugin. Flycccam kan getest worden tot 15-05-09. Deze plugin is betalend, maar daar gaat het nu niet over. Groeten Bart 1x Vu Solo2, 1x Golden Media Triplex, 1x Zgemma 2S, Sabantenne 4xlnb twin + draaibaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen