JohnO Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Hoi allemaal, Kan iemand mij de goede zoekrichting uit helpen? Het volgende gebeurt; Het display van mijn autoradio knippert direct bij het aanzetten in een vaste frequentie, een keer of 3 a 4 per seconde denk ik Na ongeveer 20 a 30 seconden is de verlichting nog 10 % van de normale sterkte en stopt met knipperen. Het aflezen is dan vrijwel onmogelijk geworden. Merk radio is No Name, maar toch irritant dat geknipper. Er zit ws een solderinkje niet lekker, maar waar? Display is los mede te nemen tegen diefstal, dus wel op de werkbank te demonteren zonder grote ingrepen. Of zoek ik het juist in de autoradio zelve? Is er iemand met een tip of advies / ervaring? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Geplaatst: 16 april 2008 wat zou het toch kunnen zijn? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Geplaatst: 19 april 2008 Ha Sjaak Nee helaas, niemand onder mijn bekenden heeft deze radio. Overigens zitten er dubbelzijdige connectors in het frontje welke ik eerst even voorzichtig zal reinigen. Ik ben wat betreft het reinigen van contacten gewend met een strookje wit kopierpapier op te schuren Waarmee reinig jij de contacten van je flipse radio? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Agent Mike Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 noname van de A super? Heb dezelfde met zelfde probleem. Front helemaal uit elkaar gehaald, niets gevonden. Wel heb ik de usb poort gesoldeerd, die las geen usbsticks meer Heb je al een oplossing gevonden?
JohnO Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Geplaatst: 21 april 2008 Nee niet de A maar de winkel in het centrum van meppen, Duitsland iets met koop en dan een land erachter in het duits mooi ding veel blauw en daar hou ik van. Mp3 speler cd, usb, fm am lw enz voor 39 euro een jaar of 2 geleden. Heb er zelfs 3 jaar garantie op. Alleen waar o waar is de bon.... Nu is het display morte. Speelt nog wel als een grote Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen