klinkie Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Belgische boeven ontsnappen met laken Uitgegeven: 14 april 2008 21:01 VERVIERS - Twee gevangenen zijn maandag op een zeer klassieke manier ontsnapt uit de gevangenis in het Belgische Verviers. Ze hadden met een schroevendraaier een groot gat gemaakt in de muur van hun cel. Daarna knoopten ze lakens aan elkaar en daalden zo naar beneden. Bij een omheiningsmuur stonden handlangers klaar met een ladder. bron nu.nl dat zeg ik ..............linux
Gast Pacman Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 Deed Pippie Langkous dat niet voor het laatst in 1975 ?
Bigfoot Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Hadden ze ook nog zo'n zwart-wit gestreept boevenpak aan? (met een nummer erop)
egypt Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ooit hadden wij twee vaste bewoners van een bewaar instelling die een ladder kregen om de omheiningsmuur van een laagje verf te voorzien . Groot was de verbazing dat na enkele uren en een half afgewerkte muur enkel de ladder nog te vinden was . De cipiers noemde het nog een geluk want aan een nieuwe ladder geraken was moeilijker dan aan nieuwe gasten .
Jan Ambers Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Da komt ervan als je veel naar die afrikaanse programma's kijkt, daar bouwen ze ook muren uit klei, op den duur doen ze het hier ook, wordt normaal gevonden...
Gast Paullo Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Volgens mij ging het om de opnamen van een Belgische versie van "Prison Break". Greets PS Het ging om een tot levenslang veroordeelde wegens roofmoord en een tot 9-jaar cel veroordeelde wegens mensenhandel, m.a.w. aangenaam gezelschap om eens een glaasje mee te gaan drinken.
rudie1956 Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ze hadden met een schroevendraaier een groot gat gemaakt in de muur van hun cel.En wij mogen nog geen schotel ophangen. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
JosFop4Sat Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Maar waarom zou je in een cel een schotel ophangen? Dan heb je geen ontvangst lijkt mij. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
sattools Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Daar ontsnappen ze nog met lakens, hier wandelen ze gewoon de deur uit of komen niet terug van proefverlof....dat kan alleen in Nederland! Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Gast Paullo Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Maak je geen zorgen, daar doen we in België ook voldoende aan mee. Hier komen alle mogelijke varianten voor met of zonder lakens, in de kleren van je tweelingsbroer, niet-terugkeren uit verlof, met helikopters, in de Rechtbanken, in groep of alléén etc.... Greets
Gast Sateh!! Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Nee, Dutroux (spelling niet belangrijk) mocht ook zomaar weglopen een paar jaar geleden. Was nog een klus om hem te vangen ook... Remember?
Gene 1225 Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ja hallo , als ze in nederland worden opgepakt hou ze dan maar , wij hebben hier in belgie toch een tekort aan cellen . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
egypt Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 België gaat toch de lege cellen van Nederland huren heb ik gelezen Ik stel mij wel de vraag of die cellen wel aan de goede normen voldoen want als die leeg zijn waar zijn die bewoners dan gebleven ?
sattools Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Origineel bericht van: egypt België gaat toch de lege cellen van Nederland huren heb ik gelezen Ik stel mij wel de vraag of die cellen wel aan de goede normen voldoen want als die leeg zijn waar zijn die bewoners dan gebleven ? Waarom hebben wij lege cellen? D'r lopen criminelen genoeg. Vorige week stond nog op telekest 130.000 boefjes; 130.000 kids tussen 10 en 12 jaar in NL die zich schuldig maken aan roof, inbraak, mishandeling en zelfs verkrachting...HALLO tussen 10 én 12 jaar! Cijfers van onder de 10 waren niet bekend... Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen