Gast duca Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 hoi, is mijn silvercrest cdv710 auto radio van [lidl]nog te redden..na een kortsluiting [verkeerd aansluiting ] kwam wat rook uit maar als het scherm ingeklapt blijft, dan werkt alles nog ook met de ab maar klap ik het scherm om hoog dan blijf hij gewoon spelen, en de beeld is ook goed maar dan werkt de ab en de knopjes niet meer,graag u reactie. groet.duca
spaghetto Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Is het niet een zekering die is uit geklapt? Ik zou eerste de autoradio open maken en even kijken wat er kapot is gegaan. Gr.Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Gast duca Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Hoi spaghetto,ik heb hem wel open gemaakt maar niets ongewoons gezien zekering is nog goed. groet.duca
columbo Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 waarschijnlijk is er een flatkabel gesmoort,dit is de verbinding tussen het vaste en het beweegbare gedeelte,alles goed kontroleren.
Gast duca Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Hoi columbo bedankt voor de tip, zal m morgen weer openmaken en flatkabel nog eens goed na kijken. groet.duca
Gast duca Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 Hoi,ik heb hem weer open gehad maar de flatkabel is in orde, maar ben wel wat anders tegen gekomen ik weet niet hoe die heet het heeft de lengten en de vorm van een normaal pink nagel aan de zijkant was moeilijk te lezen 16v 470hf,weet iemand hoe zoiets heet? was duidelijk te zin dat ie in brand heeft gestaan, ik wou foto's hier plaatsen maar weet niethoe het moet. duca
boarder Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Origineel bericht van: duca Hoi,ik heb hem weer open gehad maar de flatkabel is in orde, de zijkant was moeilijk te lezen 16v 470hf,weet iemand hoe zoiets heet? was duidelijk te zin duca aan de waarde is dit een elektrolytische condensator van 470µF en 16V spanning. Probeer deze al eens te (laten) vervangen. Kan de kring van de +5 volt zijn. Succes
Gast duca Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 aan de waarde is dit een elektrolytische condensator van 470µF en 16V spanning. Probeer deze al eens te (laten) vervangen. Kan de kring van de +5 volt zijn. Succes Hoi boarder,ik heb de fotos op mijn werk laten zien iemand zei dat het een ELCO is dus je hebt gelijk de vraag is en blijf is er nog meer kapot?en waar kan ik een anderen kopen ou ja wat bedoel je met kring van de +5 volt zijn. groet;duca
Gast duca Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Origineel bericht van: columbo stuur een foto naar peter1@hetnet.nl Hoi,columbo ik heb je 2fotos gestuurd. groet:duca
Gast duca Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 Hoi jongens,ik heb een anderen elektrolytische condensator van 470µF en 16V spanning gehaald en der in gesoldeerd, alles werkt goed alleen de knopjes werken waneer ze zin in hebben,ik denk door het brand in de printplaat is de - soldeerpunt[gat] van de printplaat wijdgebrand is,is dat nog te repareren? kom op met jullie reactie. groet:duca
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen