WPW Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Origineel bericht van: wanderer de beste stuurprogs voor uw app zijn al geinstalleerd! Er is geen nieuwer prog gevonden! Maar daarna is er geen com poort bij gekomen.... Kan je die driver niet de-installeren/weggooien? loop alle tabbladen eens af want er zijn meer wegen waarmee je wel een andere driver kan installeren (wel met waarschuwingen maar die moet je negeren). gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast wanderer Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Bij opnieuw installeren van de driver krijg ik een keuzemenu die meldt dat de driver al is geinstalleerd en daarna oa voorstelt om de driver te uninstallen wat ik dan ook gedaan heb --> dan is de driver toch weg? Want daarna kan ik hem zonder meer weer opnieuw installeren. Heeft het soms te maken met gecertificeerde drivers? Deze heeft geen handtekening...
WPW Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Juist geen handtekening, zoeken naar een knop/optie om deze tog te installen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast wanderer Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Wohw...Huh?...Waar vind ik die knop...? Hint...?
WPW Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Rechter muis klik boven het apparaat in device manager, update driver en dan manual zoeken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast wanderer Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 en dat gaat niet zie een paar postings erboven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen