zwahilie Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Heb al 2 jaar een fiets op mn werk binnenstaan met een lekke band. vrijdag middag stond hij dr nog. kom maandag op mn werk fiets foetsie zijtassen van de fiets lagen in de vrachtwagen. ik vragen maar niemand wist er iets vanaf. bedrijf heeft inbraakbeveileging kan er alleen met een code binnen komen en maar 6 mensen hebben een sleutel+code. 3 mensen van de leiding en 3van het personeel vaag verhaal van wie er in het weekend in het bedrijf is geweest intern maandag niet meer op terug gekomen dinsdag ook niet. werk er al 26 jaar en sinds 2 jaar nieuwe eigenaren en dat zijn er 3. dinsdagmiddag naar kantoor gegaan en daar zaten mn 3 bazen. zeg morgen staat mn fiets hier weer en zo niet doe ik aangifte hou jullie op de hoogte BIZAR
vincent1971 Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Wat ik zelf zeer bizar vind aan dit verhaal is waarom iemand 2 JAAR zijn fiets op het werk laat staan met een lekke band. Als ik chef was geweest had ik hier zeker wat van gezegd. Daarbij een termijn gesteld om die fiets op te halen. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
looney2 Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ik mag toch hopen dat je bedoelt: Ik kom de laatste twee jaar met de fiets naar het werk en hij stond daar dit weekend met een lekke band........ HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
pukje Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ik denk dat de fiets opgelost is door de roest en dat ze die los liggende tassen opgeruimt hebben
alejandro Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Origineel bericht van: pukje Ik denk dat de fiets opgelost is door de roest en dat ze die los liggende tassen opgeruimt hebben Aha, maar waar zijn dan de ventieldopjes? Het is toch geen opoe fiets he? anders weet ik wel waar die is. Vastberaden, geen arrogantie!
rudie1956 Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ik vermoed dat je baas aan fietsrecycling heeft gedaan. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
JosFop4Sat Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ik denk dat als je aangifte gaat doen, je baas met terugwerkende kracht een rekening voor de fietenstalling aankomt. Dat kan je alsnog zo'n €150 gaan kosten................. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
satcat Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Met het bedrijfsfietsenplan kun je onder bepaalde voorwaarden voordelig (belastingtechnisch) een nieuwe fiets kopen. Een van de voorwaarden is wel dat je er mee moet fietsen.
Satdorus Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Ben benieuwd of ie er morgen weer is. Succes. Ik wou nog reageren op de andere reacties maar die zijn geen reactie waard.
zwahilie Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Geplaatst: 15 april 2008 Het eerste waar ik keek was de oud ijzer container maar daar lag hij ook niet in. het was wel een oud beesie maar een fiets die meer dan 2 jaar binnen heeft gestaan roest niet zo snel als een fiets die elke dag weer en wind moet doorstaan.
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Hoe kan je in hemelsnaam een fiets 2 jaar lang bij je baas laten staan? In 2 jaar tijd had je toch ook eens kunnen besluiten om die fiets een keertje mee naar huis te nemen. Goeie 15 april grap.
zwahilie Geplaatst: 15 april 2008 Auteur Geplaatst: 15 april 2008 iemand anders heeft mn fiets mee naar huis genomen. maar als ie dr morgen niet staat neem ik een advocaat in de arm waarschijnlijk moscoFIETS.
Aanbevolen berichten