Gast klavertjevier Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Channel four zendt nu uit op astra 2, 10728 MHZ , verticaal, 22000, Fec 5/6. De 'zendernaam'is vooralsnog '8350'. Er is nog geen epg en teletekst beschikbaar. Ik moet zeggen dat, wat ik er van gezien heb, deze zender een interessante programmering kent. Relatief weinig reclame, zeker vergeleken met ITV, en ook andersoortige reclame. Het is duidelijk een voorbeeld van commerciële televisie met tegelijkertijd de ambitie om enige kwaliteit te bieden. Het is duidelijk een aanwinst
digitaal kijker Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Origineel bericht van: klavertjevier Channel four zendt nu uit op astra 2, 10728 MHZ , verticaal, 22000, Fec 5/6. De 'zendernaam'is vooralsnog '8350'. Er is nog geen epg en teletekst beschikbaar. Ik moet zeggen dat, wat ik er van gezien heb, deze zender een interessante programmering kent. Relatief weinig reclame, zeker vergeleken met ITV, en ook andersoortige reclame. Het is duidelijk een voorbeeld van commerciële televisie met tegelijkertijd de ambitie om enige kwaliteit te bieden. Het is duidelijk een aanwinst deze info staat hier al,dus mag slotje op Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten