Ga naar inhoud

Vista SP1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb Vista SP1 verwijderd, vanwege de trage werking. Candidate RC1 komt niet in mijn lijst van geinstalleerde updates voor. SP1 is nu in de lijst van geinstalleerde updates verwijderd. In het overzicht geschiedenis van updates komt ie nog wel voor als "mislukt". Voor installatie had ik nog 40% schijfruimte over en nu 30%. Dus SP1 zit nog ergens op de schijf. Hoe kan ik die eraf krijgen ?

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Wat bedoel je met trager? Houd er rekening mee dat alle oude prefetch data weg is en dat vista dat opnieuw moet opbouwen. Het kan dus idd wat trager aanvoelen in het begin, maar dit zal snel over zijn.

Staat zelfs in het leesvoer van SP1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Mijn vista is helemaal "up to date" door de automatische updates.

Is het dan nog zinvol om SP1 te installeren ondanks dat Vista up to date is? Het lijkt me wel een meerwaarde te hebben bij het opnieuw installeren van Vista.

Goofykwek

Geplaatst:

Ja. Er zitten genoeg verbeteringen in buiten de updates om.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik draaide sinds december met RC1 en heb deze nu vervangen door SP1; prima gelukt maar je bent wel even van de straat..

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Ik draai nu 3 dagen op Sp1 en ik moet zeggen dat het een hele verbetering is.

Programma's draaien vele sneller .

Geen memory leaks meer bij flash games

En ook niet geheel onprettig is dat mijn 4 gig memory nu ook wordt hekend.

De grens lag voorheen bij 3 gig.

Zapdos

Geplaatst:

Ik heb het ook al een tijdje lopen hier, valt op dat alles wat sneller en soepeler gaat netwerk sharing heeft geen bugs meer dell printer doet het eindelijk.

Alleen werken een paar dvb applicaties niet meer zo goed als voorheen wazige error's als invalid floating point met AltDVB en een vet blauw scherm als ik DVBDream start smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: MJB
En ook niet geheel onprettig is dat mijn 4 gig memory nu ook wordt hekend.
De grens lag voorheen bij 3 gig.

Zapdos

Vista laat wel 4GB zien, maar kan nog steeds maar 3GB gebruiken. Dat is technisch nu eenmaal niet anders mogelijk.
Geplaatst:
Origineel bericht van: goofykwek
Bedankt, ga SP1 binnenkort maar installeren.

Goofykwek

Hoef je niet te doen. Als je Windows of Microsoft update gebruikt krijg je SP1 automatisch wanneer Microsoft het aandurft (zegt Microsoft).
Gast Andre_ede
Geplaatst:

Hoi,

keeg hem gisteren via MS updsate binnen.

Dus ze zijn aardig zeker van zaak nu

Geplaatst:

hij staat bij mij in de updates maar ik krijg hem niet geinstalleerd hij begint met downloaden maar bij 13 procent krijg ik een foutmelding code 80070017.

Ik gebruik overigens Vista Home Premium (origineel Nederlands)

En hij staat keurig bij de updates. Iemand dezelfde problemen?

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen