stingertje Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Kan er iemand mij de weg wijzen waar ik eventueel de juiste (en liefts engelstalige) EPG van de europese Boomerang die in het Canal Digitaal en TV Vlaanderen pakket zit, kan vinden. Ik heb al verschillende site's gevonden, maar de info klopt niet met wat er getoond wordt. Grtz Stingertje
Ou-Tannu Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 http://www.upcdirect.cz/english mischien ergens? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
digitaal kijker Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 probleem is als je daar kijkt dat de boomerang er niet tussenzit,en als je dan op een logo klikt voor de progamering er een 404 fout komt dat de pagina niet kan gevonden worden. is die progamering niet zelfde als op de kabelaanbieders in nederland in digitaal van upc nederland bv ???? deze miss dan http://www.upclive.nl/Televisie/TV_gids/Programma_s/Kids___Jeugd/ zijn de progamma gegevens van upc nederland. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Ou-Tannu Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 hm idd.. 404 UPC he ! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
stingertje Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Geplaatst: 17 april 2008 Bedankt "digitaal kijker" dat is hem zo te zien. Nu kan ik de raccoons programmeren ;-) grtz Stingertje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen