Ome Merde Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 lol, je zal zo'n bus tegenkomen op de snelweg http://www.vkmag.com/galleries/gallery_gezien_op_de_a10/ merDe deze ruimte is te huur
Davev Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 verschietachtig. Dit is volgens mij levensgevaarlijk, je zal maar verschieten en een onverantwoorde handeling uitvoeren met alle gevolgen van dien. Het moest maar eens een blote tiet geweest zijn dan was het al lang hommeles geweest. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
matthew_be_wvl Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 Dat was even verwarrend... Maar ze maken wel altijd goeie reclames! Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
cookie monster Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 En hoe leg je dit uit ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
JosFop4Sat Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Origineel bericht van: cookie monster En hoe leg je dit uit ?? Ik denk dat de topic starter per ongeluk een link naar een reclame heeft geplaatst. Kan hij dus ook even Apeldoorn bellen......... You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Ome Merde Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Geplaatst: 19 april 2008 ik geloof dat ik er een ban heb : You have been banned for the following reason: No reason was specified. Date the ban will be lifted: Nooit merDe deze ruimte is te huur
JosFop4Sat Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Dan had je de regels maar moeten lezen. :D You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Poetsdoekje Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik geloof dat ik er een ban heb :You have been banned for the following reason: No reason was specified. Date the ban will be lifted: Nooit merDe En je hebt je natuurlijk niet netjes aangemeld en nadien de regels niet goed gelezen groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
cookie monster Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Merde Probeer eens onderaan in dat antwoord de bijlage aan te klikken: http://www.gommeke.eu/showpost.php?p=557539&postcount=8 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Con Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Ome Merde ik geloof dat ik er een ban heb :You have been banned for the following reason: No reason was specified. Date the ban will be lifted: Nooit merDe En je hebt je natuurlijk niet netjes aangemeld en nadien de regels niet goed gelezen groetsie van poetsie Ik noem hem vandaag even een: zelfbannende kamikazemoderator. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen