corre Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 hallo iedereen Ik ben hier nieuw op het forum en ook nieuw in de satellietwereld. Nu heb ik in onze mobilhome een satontvanger grundig ci 100 op 12v,een heel simpel ontvangertje waar ik tvvl mee kan ontvangen op astra 1. Thuis heb ik ook een schotelt op het dak geplaatst een tirax van 88 cm met een duo lnb voor astra 1 en 3 te kunnen ontvangen. nu zou ik graag een hd ontvanger kopen daar de grundig niet geschikt is voor astra 3,maar dat zou er eentje moeten zijn waar ik niet te veel probleempjes mee heb. mijn kuze zou gaan naar de topfield 7700 HSCI of de topfield 7710 HSCI of de Philips DSR 7121 HD. wat is het verschil tussen die twee topfield ontvangers. ik heb al heel wat gelezen en de philips wordt afgeraden wegens onbetrouwbaar?? ik zou wel maar een goede 300 euro willen uitgeven. bedankt op voorhand corre
Olie Geplaatst: 17 april 2008 Geplaatst: 17 april 2008 Kijk eerst eens op het forum , een antwoord op de meeste van je vragen zijn hier al wel aan bod gekomen. Gebruik daarvoor de zoekfunctie. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Noordzee Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 De Topfield 7700 HSCI is een goede keuze. Het is een stabiele ontvanger die mij prima bevalt. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen