Ga naar inhoud


dsx 6072


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik hab een vraag en ik hoop dat er iemand is die er antwoord op weet

ik kan een philips dsx6072 uit italie kopen eentje die regio vrij is en gepatched nou is me vraag hoeveel last heb je van de canal + atacks met dit apparaat en is het een goede receiver <p>alvast bedankt,<p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: supersat ]<p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: supersat ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi ik heb er net eentje gekocht doet het goed alleen t en k onvang je er niet op zit wel een nederlandse epg op ik denk dat je hem ook wel kunt flashen voor t en k kanalen heb dit zelf niet gedaan.<p>gr femja

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Philips is kwalitatief een goede seca box maar zoals je hier op dit board kan lezen is hij erg beperkt in zijn mogelijkheden.

Als je tevreden bent met het Ned.pakket en wat Free To Air zenders (meest duits)dan is het een goede keus mits je niet de (hogere)prijs betaald voor een decoder met veel meer mogelijkheden.<p>Suc6 Johan. wink.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supersat/Johan ik heb een gepatchte philips en kan toch aardig wat ontvangen dacht ik! nederlandse pakket hoop franse/spaanse/italiaanse kanalen (ook de canal+ van die landen) Taquila (kiosk niet, bewust even niet gedaan vanwege al die berichten die ik lees over die attacks daarop) heb dan wel een monoblock eraanhangen zodat ik ook hotbird heb! Ik ben best tevreden! <p>Wat mis ik dan zoal door deze philips?? (Als ik hem al niet gehad had dan had ik misschien ook wel voor een andere gekozen want alleen seca is op den duur ook niet alles misschien als je beetje wilt rondkijken wat er allemaal uit de lucht komt)<p>Gr. John wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een 6072, maar ben overgestapt op een humax dat is het toch wel hoor, meer zenders snel en heel overzichtelijk te bedienen, ik zou zeggen spaar even door en pak een humax<p>ruby wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...