pukje Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Hebben jullie ook die ervaring dat volgens de dekkingskaart van de providers dekking moet zijn maar dat in de praktijk geen dekking is ? Bij mij in zuid limbo heb ik volgens de dekking kaart van T-mobile binnen en buiten umts dekking maar daadwerkenlijk heb ik binnen en! buiten geen umts dekking Pukje
borsjea Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Moet zeggen dat ik hier in de randstad eigen altijd de vermelding KPN 3G ziet staan. Geen idee hoe het elders gesteld is, geen ervaring. Je kijkt ook niet altijd naar het schermpje
pukje Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Geplaatst: 18 april 2008 Kan ik me heel goed voorstellen dat in de randstad overal goede dekking is (daar wonen de meeste klanten/km2) Maar hoe ziet het uit in de dun bevolkte gebieden ?
Harley Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Kan hier alleen met me PDA snel internetten met gestrekte arm, maar dan kom je zo lullig bij het toetsenbord Net wel/geen KPN hsdpa 10 km boven grunn VU+ Duo2 - PrismCube
pukje Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Geplaatst: 19 april 2008 Ik ben een stapje verder om umts dekking te krijgen. Als ik bij zoeken naar een netwerk alleen zoek naar umts vind ik een paal ,maar het signaal is net iets te magertjes (40%). Nu ben ik heel benieuwd waar die paal staat ik heb over die paal een celID en lockID maar kan nergens een lijst vinden waar ik de paal kan opzoeken. pukje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen