Ga naar inhoud


Wéér zenders eruit bij Canal Digitaal!!


Gast shauna

Aanbevolen berichten


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: chukky2
Volgens mij is dat niet wettelijk dat je telkens een jaar gebonden bent;
Dat je het eerste jaar niet kan opzeggen dat lijkt me aanvaarbaar.
Maar daarna?

Dit is helaas (nog) niet verboden zover ik weet. Ze waren er wel mee bezig dacht ik. In Nederland dus.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de automatische incasso's laten terugboeken... Dan krijg je aanmalingen en dan bevestig je nog eens dat je wilt opzeggen ivm het vervallen van BBC-prime en dat deze zender voor jouw zo belangrijk is dat de regel van het recht van aanpassing zonder dat je recht verliest niet van toepassing is daar er niet een voldoende alternatief geboden wordt...

 

Dat is een heleboel zeik maar uiteindelijk trekken ze toch aan het korste eind(!)

 

Wat je ook kunt doen is investeren in je schoteltje in Astra-2 ontvangst en je krijgt er gratis BBC 1 t/m 4 erbij, maak geen zijk en geniet nog een jaar van Discovery, de MTVs etc...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Je kunt de automatische incasso's laten terugboeken... Dan krijg je aanmalingen en dan bevestig je nog eens dat je wilt opzeggen ivm het vervallen van BBC-prime en dat deze zender voor jouw zo belangrijk is dat de regel van het recht van aanpassing zonder dat je recht verliest niet van toepassing is daar er niet een voldoende alternatief geboden wordt...

Dat is een heleboel zeik maar uiteindelijk trekken ze toch aan het korste eind(!)

Uiteindelijk trek je zelf aan het kortste eind nadat ze je (dure) smartcard geheel uitschakelen omdat je een wanbetaler bent.

Het is erg onverstandig om iemand iets dergelijks te adviseren. Dan kan je beter CDS een aangetekende brief sturen, en ze erop wijzen dat ze nu een substantieel ander product leveren waardoor je met onmiddelijke ingang terug naar settopbox wilt. Als ze dit echter weigeren zal het moeilijk worden om je recht te behalen. Dan wil een consumentenprogramma als Kassa er wellicht naar kijken, en dat zou helemaal zo gek nog niet zijn. Zelf kan ik het niet doen, aangezien ik mijn basispakket niet op wil zeggen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Littlesat
Heb je direct opgezegt of dit gedaan met als rede dat BBC-Prime niet meer in het pakket zit(?) en dat je daarom per direct op wil zeggen.

Per direct opzeggen kan IMHO alleen als de prijs omhoog gaat, niet als er wijzigingen in het zenderpakket plaatsvinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Jongens, toch even ernstig blijven.


amper twee weken na stopzetting van de doorgifte beweren dat de termijn om in vervanging te voorzien is verstreken, is niet ernstig. Ik ben geen onvoorwaardelijke fan van CDS of TVVlaanderen, maar één en ander moet toch nog altijd met redelijkheid bekeken worden.

Greets


Je kan toch niet met droge ogen gaan beweren dat CDS niet lang van te voren op de hoogte is geweest dat BBC Prime zou verdwijnen via UPC. Dit is contractueel vastgelegd dus weten ze dit maanden van te vooren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Je kan toch niet met droge ogen gaan beweren dat CDS niet lang van te voren op de hoogte is geweest dat BBC Prime zou verdwijnen via UPC. Dit is contractueel vastgelegd dus weten ze dit maanden van te vooren.

Niet helemaal, er zijn contracten maar die lopen niet tussen cd en de houder van de rechten aan de britse kant, cd betaald voor een sub licentie, tevens ook al terecht opgemerkt is het nooit de bedoeling geweest dat prime op een astra terecht zou komen, dat dat wel zo is gebeurt in de loop de jaren is historisch gegroeit onder het mom van pakket samenstelling van de diverse afnemers en het gemak(lees commercieel voordeel) waarmee ses prime kon opnemen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, CDS hing daarin volgens mij volledig af van UPC, dat naar mijn bescheiden mening zich niet echt veel aantrekt van het feit dat CDS en TVVlaanderen dat signaal ook afnemen en dat meer dan waarschijnlijk maar op het laatste ogenblik heeft laten weten.

 

In het verleden is toch ook al gebleken dat UPC niet direct de meest betrouwbare partner daarin is.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een beetje treurige manier is het ook wel weer komisch dat Digitenne genoeg bandbreedte heeft om BBC Prime door te geven en CanalDigitaal hier niet aan kan komen.

 

http://canaldigitaal.custhelp.com/cgi-bi...amp;p_topview=1

Citaat:
CanalDigitaal biedt de zender BBC Prime aan in het Basis-pakket.

Gefeliciflapstaart als je nu nog naar aanleiding van deze zin een basispakket afsluit. smile

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Op een beetje treurige manier is het ook wel weer komisch dat Digitenne genoeg bandbreedte heeft om BBC Prime door te geven en CanalDigitaal hier niet aan kan komen.

Dit heeft niks met bandbreedte te maken, kpn heeft een contract om prime van HB af te halen, jullie leze niet goed, prime had NOOIT op astra terecht mogen komen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Op een beetje treurige manier is het ook wel weer komisch dat Digitenne genoeg bandbreedte heeft om BBC Prime door te geven en CanalDigitaal hier niet aan kan komen.

Dit heeft niks met bandbreedte te maken, kpn heeft een contract om prime van HB af te halen, jullie leze niet goed, prime had NOOIT op astra terecht mogen komen.

Nou, op zich wel: KPN moet de ruimte in de ether ook zelf betalen. CanalDigitaal zou ook op 23,5 oost kunnen proberen ruimte te regelen voor BBC Prime, maar dat is (gezien ze het niet hebben gedaan) niet goed haalbaar. CanalDigitaal kan zonder twijfel ook zo een contract krijgen om BBC Prime van de Hotbird te halen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC prime zit al heel lang in het CDS pakket.

Dus bedoeling of niet, er is door de abonnees al jaren voor betaald.

Zelfs in de tijd dat CDS nog C+ was zat BBC Prime in het pakket.

En of dat nu wel of niet de bedoeling was, er moest altijd voor betaald worden....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...