Ga naar inhoud

Themakanalen via internet in het buitenland ontgrendelen?

Aanbevolen berichten

Gast Eduard76
Geplaatst:

Ik weet niet helemaal of ik in het goede forum post, maar alà... Thuis in Oslo gebruik ik de schotel voor Astra 19.2E en via het internet bekijk ik weleens het Geschiedeniskanaal via omroep.nl. Nu zijn er meer themakanalen, maar enkelen daarvan worden gesperd omdat ik een buitenlands IP-nummer heb. Weet iemand hoe ik vanaf hier alsnog naar themakanalen zoals HumorTV kan kijken, door bijvoorbeeld instellingen op de pc te veranderen, proxies te gebruiken, etc.?

NB: ik ben mij ervan bewust dat dit een toegestane handeling betreft, ik zie het dan ook niet als 'hacken' of als het gebruik maken van ongeoorloofde ontgrendeling/decodering.

Geplaatst:

Mischien is er een proxy server in NL die je kan gebruiken zodat je toch vanaf een Nederlands IP de dingen kan bekijken.

Je bent dan natuurlijk wel afhankelijk van de (internet) snelheid van die proxy server, of ze filmpjes/sites toe laten en dat het IP niet door de site geblokt worden omdat er veel "buitenlanders" op deze manier kijken.

Het is maar een idee...

Geplaatst:

Even zoeken naar Hotspot Shield, installeren en dan veel kijkplezier. Altans dat hoop ik voor je.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:

je kijkt al naar Astra 19,2° oost. ik neem aan naar de Nederlandse zenders, de Scandinavische zenders zitten voor zover ik weet op Thor 1° west.

wellicht kan je je abonnement uitbreiden zodat je ook beeld krijgt op de themazenders van CDS op 23,5° oost ?

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen