Gast ferdinand Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 Als ik mijn Philips DSX7072/03A op stroom zet en hem aandruk komt er niks in het display te staan. Wie kan mij helpen ? Mvg, ferdinand.
koostronics Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 bekend probleem van condensators in de voeding , staan verschillende oplossingen hier in het forum effe zoeken en binnen de korste keren werkt hij terug. Koostronics
Johan45 Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 De meest voorkomende problemen houden inderdaad verband met de voeding van de Philips. Voor reparatie van de voeding lees je hier verder. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 Hallo ferdinand. Kan je iets meer vertellen wat je allemaal al geprobeerd hebt.? Vult u rustig aan !!!
Gast ferdinand Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Ik was firmware aan het inzetten, en toen wou ik hem aandoen op de tv en toen was het display dood. Daarna wou ik firmware erin zetten, maar daarna was hij in 1 seconde bij blok 18. En eeprom geeft aan ''No ACK''.
Poetsdoekje Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: ferdinand Ik was firmware aan het inzetten, en toen wou ik hem aandoen op de tv en toen was het display dood. Daarna wou ik firmware erin zetten, maar daarna was hij in 1 seconde bij blok 18. En eeprom geeft aan ''No ACK''. Ik denk? dat de reddende engel OSLINK heet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Johan45 Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 ferdinand schrijft, in 1 seconde bij blok 18. Het lijkt er dus op dat ferdinand met een Oslink werkt om zijn decoder te flashen. Dat dit echter niet goed gaat is duidelijk, de decoder en Oslink hebben geen verbinding. Misschien dat ferdinand stap voor stap wil vertellen hoe hij te werk gaat. Vult u rustig aan !!!
CEASAR W Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Hoi Johan 45 OOk als de oslink geen verbinding heeft met de tuner leest hij zogenaamd toch alle blokken en is hij nooit in 1 seconde bij blok 18 ceasar
Johan45 Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Daar heb je gelijk in ceasar. Zelfs als je geen Oslink gebruikt lijkt het programma te lezen. Schrijven geeft dan echter foutmeldingen bij alle blokken en daar heeft ferdinand het niet over. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen