Klokn Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 snap dr niks meer van. heb hier een dbs100nl 2 staan waarbij ik de kanalen opnieuw heb gezocht volgens schotel 2 voor astra 23.5 Wanneer de ontvanger klaar is krijg ik rood blokje van geen signaal. ga ik naar instellingen en zet de voedingsspanning van de lnb een keer uit en weer aan en hoppa ik heb beeld. iedere keer als de deco uit is geweest doet hij dit. iemand enig idee hoe dit kan? misschien alternatieve software een oplossing? mvg Klokn
Johan45 Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 Als het een PHilips was zou ik zeggen doe je decoder eerst uit met stand-by en dan pas de stroom eraf. De nieuwe instellingen worden op deze manier opgeslagen. Misschien werkt het ook zo bij je Pioneer. Vult u rustig aan !!!
Klokn Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Geplaatst: 21 april 2008 Dat klopt wat je daar zegt. Dat doe ik ook, maar het probleem blijft. echt strange. mvg Klokn
Klokn Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Geplaatst: 28 april 2008 Het Probleem heeft zich opgelost. De ontvanger heeft de gehele nacht aangestaan en nu werkt hij ineens weer perfect. Strange maar waar. mvg Klokn
Johan45 Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Dat is goed nieuws. Misschien een software update, weet je misschien nog op welke zender de decoder heeft gestaan.? Vult u rustig aan !!!
Gast Cobus R Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Ik denk zelf dat je er rotte elco's in de decoder heb wie dus het geheugen vasthouden kijk eens of er geen elco's bol staan op de voeding en op het moederbord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen