Dolf Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Als er spanning op de set komt brand het stand-by led wel, als ik iets bedien b.v. de dvd lade open gaat het stand-by led uit maar geen enkele actie of geluid. Als het stand-by led uitgaat, gaat op de subwoofer het power led niet aan. In de voeding zitten 3 zekeringen die goed zijn. Zonder services manual kom ik er niet uit. Heeft iemand ervaring met dit probleem of een services manual? JVC Type: TH-A10R – subwoofer type: SP-PWA10 Dolf Doddema. d.doddema@(geen_spam)hoving-holland.nl VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Steve Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 ik denk dat het ic in de voeding de oorzaak is ( MB3785APFV )
Dolf Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Geplaatst: 22 april 2008 Steve bedankt. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen