Gast Pruts Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 De humax leeft weer, nadat ik voor de 2de keer alles vervangen heb, tijdens het vervangen zag ik dat er idd 1 elco bol stond. zie hieronder voor de boosdoener
peet2 Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 ik heb in duitsland de icord hd gekocht weet iemand of ik dan de nederlandse ods kan downloaden er zit nu alleen verschillende talen waaronder engels en duits in
seppetto Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 Origineel bericht van: Pruts De humax leeft weer, nadat ik voor de 2de keer alles vervangen heb, tijdens het vervangen zag ik dat er idd 1 elco bol stond. zie hieronder voor de boosdoener heb je foto ff bekeken ,die elco bedoelde ik , mss kan je beter een 25 volt inzetten ipv 16 volt zoals ik heb gedaan,in de nwe voeding van mij zat ook een 25 volt en dat zal wel niet voor niks zijn denk ik. Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen