steincity Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 iemand enig idee wat hier op komt verscheen opeens vandaag. Canaldigitaal naam: sevice12 Astra3 23,5 transponder id: 3211 netwerk id: 3 Namespace: 15400960 Freq: 11914000 Symbolrate: 27500000 polarisation: horizontal Fec: 3/4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfons Verbiest Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: steincity iemand enig idee wat hier op komt verscheen opeens vandaag. Het zou handig zijn om wat meer informatie te geven. Op welke transponder bijvoorbeeld? Groet, Alfons Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pollebru Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: steincity iemand enig idee wat hier op komt verscheen opeens vandaag. Cervice 12 op 23,5 en....... Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
steincity Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2008 ik heb het bericht aangepast. nu met alle informatie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfons Verbiest Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: steincity ik heb het bericht aangepast. nu met alle informatie. Dat is de transponder met de regionale zenders. Er zenden er nog 3 niet via de satelliet uit. Flevoland, Utrecht en West. Ik heb net even op hun sites gekeken, maar kan daar geen info vinden dat een van die 3 op de sat komt. Groet, Alfons Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pollebru Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: steincity ik heb het bericht aangepast. nu met alle informatie. Toch bedankt voor de info. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daca Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: steincity ik heb het bericht aangepast. nu met alle informatie. Dat is de transponder met de regionale zenders. Er zenden er nog 3 niet via de satelliet uit. Flevoland, Utrecht en West. Ik heb net even op hun sites gekeken, maar kan daar geen info vinden dat een van die 3 op de sat komt. Groet, Alfons In etalage kanaal zat AT5 wie weet. Dreambox 7000, Maxdigital 225S en Inverto scena5M Triax 80cm met 4 lnb's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfons Verbiest Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: daca Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: steincity ik heb het bericht aangepast. nu met alle informatie. Dat is de transponder met de regionale zenders. Er zenden er nog 3 niet via de satelliet uit. Flevoland, Utrecht en West. Ik heb net even op hun sites gekeken, maar kan daar geen info vinden dat een van die 3 op de sat komt. Groet, Alfons In etalage kanaal zat AT5 wie weet. Nee, dat geloof ik niet. AT5 is ook geen regionale zender, maar een lokale Amsterdamse zender. Alfons Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Ik dacht dat CDS die eerst op de Astra-1 had. Tenminste, een maand terug zat service 12 daar nog op een transponder van hun. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wknol Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 word vast wel bekende zender, hij is immers ook in zowel SECA als IRDETO gecodeerd, ben benieuwd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NINjak Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 CD + SECA en IRDETO + Asta1 = EK voetbal? Oplympische spelen? HD? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Misschien wordt AT5 wel toegevoegd, of een andere zender die op het Etalagekanaal uitgezonden heeft. Zelf hoop ik eigenlijk dat ze NostalgieNet toevoegen. Vond ik wel een leuke zender, tenminste leuker dan AT5 nu... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wknol Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 als at5 word toegevoegd, waarom dan coderen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Han Il Asco Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Ik hoop op BBC Prime. Het zit me nog steeds dwars dat ik die nu niet meer kan ontvangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alfons Verbiest Geplaatst: 21 april 2008 Delen Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: NINjak CD + SECA en IRDETO + Asta1 = EK voetbal? Oplympische spelen? HD? Nee, dat geloof ik niet. Service 12 zit op de transponder (Astra 3) waar al 11 andere zenders zitten. Op de HD transponder zitten nog 2 ongebruikte kanalen. Service 3 en Service 5. Ik verwacht dat een van die 2 het tijdelijk NOS sportkanaal in HD wordt. Alfons Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen