Ga naar inhoud


[TF7700HSCI] en de nieuwe Canaldigitaal HD kanalen


jer49

Aanbevolen berichten

Gratis en vrijblijvend te bekijken t/m 14 mei 2008 luidt de wervende tekst.Getest op Astra3 23.5 oost. Zwarte kaart.

Lukte niet met een

-Ucas V3.0 module (alleen geluid)

-Xcam (geen Orion) ,,

-Oude Aston 1.05

Lukte wel met

-Powercam

-Dragon

 

Dit ter info.

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites


En Aston 1.07 2.18 ook perfect.

 

 

Oudere cams kunnen waarschijnlijk de hogere bitrate niet verwerken. Niet iets wat je CD kunt kwalijk nemen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TonySoprano

Ik kan NGC HD en Discovery HD en Brava HD NIET ontvangen met de 7700HSCI. Hij vindt ze gewoonweg niet. Ik heb zelfs op uitgebreid gezocht met de PIDs en de VPids etc....WIE KAN MIJ HELPEN!

Overigens kan ik de themakanalen ook niet vinden. WEL heb ik alle regionalen...en ja ik heb hem laten zoeken op CAS en FTA! Hij vindt wel alle Duitse kanalen FTA en CAS en HD1 etc...maar de nieuwe kanalen dus niet.

Ik heb een normale CD Smartcard en een Mediaguard module....

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer te laten zoeken op de frequentie van de regionalen en dan netwerk aanzetten als het goed is vind hij ze dan.

 

lukt dit niet vraag een kanalenlijst aan iemand en laat deze.

 

vreemd genoeg gaat het niet met alle ontvanger hetzelfde.

 

 

succes

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TonySoprano
Ik kan NGC HD en Discovery HD en Brava HD NIET ontvangen met de 7700HSCI. Hij vindt ze gewoonweg niet.

Even vooropgesteld dat jouw schotel plus (DUO) LNB goed is afgesteld moet je de parameteres voor het scannen van de transponder zelf handmatig instellen.
Deze vraag is al herhaaldelijk in dit forum gesteld en beantwoordt.
Schijnbaar toch niet goed gezocht.
Hierbij een link waar dit onderwerp al eerder is beantwoordt KLIK

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TonySoprano

Tja, die berichten had ik ook al gelezen, maar toch bleef ik het probleem houden en ja, mijn schotel staat wel goed afgesteld, met DUO LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TonySoprano
Tja, die berichten had ik ook al gelezen, maar toch bleef ik het probleem houden en ja, mijn schotel staat wel goed afgesteld, met DUO LNB.


Dan doe je toch iets niet goed.

11778 Vertikaal DVB-s2 (8)qpsk 27500 9/10 pilot uit netwerkzoeken uit

Ik ben niet thuis dus kan het niet controleren maar eventueel even zoeken met de instellingen (ben niet helemaal zeker van qpsk). Op het moment dat je kwaliteitsmeter uitslaat druk je even op zoeken en zou hij ze moeten vinden

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net effe getest met de TF 7700 HSCI en de CanalDigitaal

kaart in een duvelke. Effe scanne, werkte meteen.

Valt alleen op dat de kwaliteit van Discovery op dit moment

om te huilen/zeer matig is ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel beeld op Brava HDTV en Discovery HD,

maar nog steeds niet op NGC HD. (wel geluid overigens)

 

Ik heb hier softwareversie 7.00.57 en gebruik een Aston 1.07

met softwareversie 2.18. De verbinding met de TV loopt via een HDMI kabel.

Verder op alle HDTV kanalen (BBC, HD Suisse, Luxe TV, Anixe etc)

gewoon beeld en geluid zonder problemen.

 

De klantenservice van Canaal Digitaal heeft e.e.a. voor mij getest en dit is hun reactie (op een ander forum) :

 

 

 

Beste Noordzee,

 

Wij hebben getracht het probleem te reproduceren, echter hebben wij geen probleem met de weergave van NGC HD op de Topfield 7700 HSCI geconstateerd. De Topfield ontvanger 7700 HSCI die we getest hebben is voorzien van software versie TF-HSCE 7.00.72.

 

Indien u niet over deze softwareversie beschikt adviseren wij u een software update uit te voeren.

 

Indien het probleem zich dan nog voordoet, adviseren wij, om HDMI problemen uit te sluiten,te testen of u wel beeldweergave hebt wanneer de tv is aangesloten op de composite video uitgang. Mocht dit wel het geval zijn, dan vermoeden wij dat het probleem zich in de TV bevindt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

(Einde citaat.)

 

 

Wie kan mij hier verder helpen ?

De eerste stap lijkt mij de software versie, Is dat ergens via OTA te updaten ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Vegasboy

Dat probleem had ik ook. Bij mij lag het aan mijn CAM. Heb nu een nieuwe Aston Dual cam 2.18 en alles werkt perfect. Had alleen geluid en geen beeld.

 

Maar... Een kennis van mij had nog een oude versie firmware van Topfield in zijn ontvanger en had ook allerlei problemen met de CD kanalen en die heeft de nieuwste versie met USB erin gezet. Alles opnieuw programmeren. En werkt alles prima bij hem.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb bericht gekregen om die hd uitzendingen tot 14 mei te zien.

Ik heb me gelijk aangemeld ,maar tot op heden heb ik nog geen hd uitzending ontvangen.

Ik heb de kanalen opnieuw handmatig in de tuner geplaatst,met veel moeite de zenders erin kunnen plaatsen. Wilde eerst niet lukken,maar aanhouder wint wel. Maar ja nog wel zwart beeld terwijl het nog geen 14 mei is. Ik heb een originele smartcard en een canal cam module

En zowaar als ik typ verschijnt er na twee dagen toch beeld jjjjjiiiipppppiiiieeee.

Wat een toeval, ga je lekker eens klagen heb je ineens beeld.

Zouden ze van canal mee kijken over mijn schouders???

Vr groet Roelof van der Bij

http://www.dehorne.nl/hb16/Stamboom/Beginpage%20frameopbouw/Stamboomframe.htm

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog effe getest met de CanalDigitaal kaart in een Diablo:

 

- zodra de kaart eruit getrokken wordt geen beeld meer.

De zaak wordt dus versleuteld uitgezonden.

- Discovery heeft geen EPG, NGC en Brava wel

- Discovery heeft geen NL ondertiteling

- NGC heeft NL ondertiteling en op NL gerichte reclame.

 

Beeldkwaliteit is goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast bijroel

Als ik de gratis HD kanaalen wil zien moet ik wel eerst de cam module er uit halen voor ik beeld heb.En als ik beeld heb dan kan ik rustig van het ene naar het andere kanaal gaan .Heb ik een dag niet gekeken dan heb ik eerst zwart beeld.Cam module er even uit halen en er weer in, en ik heb weer beeld.Alles is goed afgesteld

Ga nog geen zaken doen met canal.

 

vr groet Roelof van der bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...