martinbe Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Geplaatst: 22 april 2008 4 x quad lnb's 4 x losse 4/1 switches hou je vier coax kabels over die je naar de kelder brengt En deze vier coax kabels koppel je met vier cai kabels via een koppelfilter aan elkaar HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
Gast fatfreddy Geplaatst: 22 april 2008 Geplaatst: 22 april 2008 Hoe dik zijn de pijpen die van boven naar beneden lopen ? Er bestaat namelijk ook dunnere satellietkabel van bijvoorbeeld Belden waardoor je waarschijnlijk wel meer dan 1 kabel door een pijp kunt trekken.
martinbe Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Geplaatst: 22 april 2008 het zijn de normale plastic leidingpijpen (die gele) HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
Gast fatfreddy Geplaatst: 22 april 2008 Geplaatst: 22 april 2008 5/8" (16 mm) dus waarschijnlijk of 3/4" (19mm) ? Dit zijn buitendiameter maten. Als het de 16mm is en er niet al te veel bochten vooral geen scherpe dan zijn er per buis toch wel minimaal 2 coax kabels te trekken. De coax van H121 van Belden heeft een buitendiameter van 5 mm. Dat houd dan wel in dat je de multiswitch boven moet plaatsen en met de cai naar boven en beneden moet gaan.Zijn alle kamers overigens beneden ?
martinbe Geplaatst: 22 april 2008 Auteur Geplaatst: 22 april 2008 nee helaas niet die lopen door het hele huis Boven en beneden. Ik denk dat ik in dit geval met 4 x spaun 4/1 ga werken. is denk ik de makkelijkste oplossing. Bedankt in ieder geval. Martin HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen