Gast sattaz Geplaatst: 22 april 2008 Geplaatst: 22 april 2008 Het kleine broertje van de ABCom 9000 HD is in aantocht. Omstreeks juni/juli 2008 is de geplande uitleveringsdatum. De prijs is (in de voorbestelling) 299 Euro. Inbegrepen daarbij is dan een Thunderball HDMI kabel van 1,5 m (waarde 59 Euro). SPECIFICATIES ABCom 900 HD: Single DVB-S2-Tuner 1x CI-Slot Externe S-ATA aansluiting MP3- & DIVX-Support HDMI met HDCP Dezelfde software als bij de ABCom 9000 HD DVB-S compliant ,DVB-S2, DVB-T, DVB-C supported Smart tuner ondersteuning (Plug & Play) MPEG-2 MP@HL Video Decoder MPEG-4 AVC/H.264 HP@L4 Video Decoder DIVX ondersteuning Dolby AC3 downmix decoder MP3 decoder HDMI met HDCP ondersteuning Multi-format Audio Decoder HDTV en SDTV Resolutie: 1080i, 720p, 576p USB 2.0(Host) ondersteuning Network Interface ondersteuning ( high speed Ethernet) SCPC en MCPC in C/Ku-band Zenderlijst editering Favorietenlijsten mogelijk True-color On-Screen Display (OSD) Full Picture In Graphic (PIG) function Electronic Program Guide (EPG) Ondertiteling & Teletekst ondersteuning Kinderslot LINUX open source Leverbaar in zwart en zilver
Ome Merde Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 die ziet er boemlauw uit ... zou leuk staan op me dressoir merDe deze ruimte is te huur
Niels Wagenaar Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Ik vind het echt een lekker ding om te zien! Design is enorm goed (beter dan de voorgangers) en de prijs is ook om van te smullen. Deze wil ik gewoon hebben! Ik wacht nog even met de bestelling, Juli 2008 is immers om de hoek Niels Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Gast NDS4Ever Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Origineel bericht van: NINjak Prijs en de looks zijn allebei sexy Kijkt er niemand meer naar de specs ?
Satwatcher Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Wat is daar in jouw ougen mis mee dan? Satwatcher ---------------------------------------
Tech Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Tja op de specs is weinig aan te merken, dus kijk je naar de "looks" of iets anders Pli Core Member
NINjak Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 De specs klinken mij goed genoeg in de oren, hoewel ik ook niet van alle hardware op de hoogte ben of het zijn taken wel aan kan maar daar gaan we even van uit. Dit is het broerje (of zusje) van de 9000HD en op het filmpje, wat ik pas van DrDish zag, was er te zien en te horen dat je tegelijk 2 hd kanalen ongecodeerd kan opnemen en 1 kon afspelen. Volgens mij is alle hardware intern het zelfde behalve dat je maar 1 tuner heb EN geen HD intern kwijt kunt dus kunnen we ook/juist naar de looks kijken OOPS, das jammer Dat ding heeft geen smartcard slot (grote broer 1) en maar 1 CI slot (grote broer 2)! Dus is ie toch intern minder sexy dan van buiten.
bully2 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Volgens mij is alle hardware intern het zelfde behalve dat je maar 1 tuner heb EN geen HD intern maar een ext sata en de soft van de 9000 kun je ook gebruiken .voor je kaart kan je ook een modul gebuiken als je het beeld van de 9000hd gezien hebt een absolute aanrader.voor een zachte prijs en overigens de booting van de 9000hd met mgcam.newcs tot beeld is op het moment 75 seconden kijk maar bij( ***ongewenste_link*** board). daar heeft ook iemand de box.het gaat vooruit vergeet niet ze is er pas 9 weken. groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
NINjak Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Hij klinkt al zeer de moeite waard en aangezien ik eigenlijk toch niks opneem (als ik zit te kijken en ander doen we dat op de pc of anders uiteindeijk in de slaapkamer wel) is de goedkope versie een goede optie voor mij. Door omstandigheden heb ik mijn crapy/vastlopende ontvanger nog steeds niet vervangen (heb hem kunnen maken en het geld was op andere plaatsen ook hard nodig). Nu zat ik aan een Kathrein UFS 910 te denken maar deze klinkt nog completer/beter. De DM800 was ook lang nog een optie maar door de prijs+gebeurtenissen sla ik die maar over. Bully2 jij heb "beide" (de grote broer) welke zou jij nu/in de nabij toekomst aan durven raden ?
bully2 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 nee ik heb de 9000hd+ en de 900hd voor de camping besteld om dat handig met de soft .de 9000 vind ik eerg goed groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
NINjak Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Ik doelde op het verschil/keuze tussen de 9000HD en/of Kathrein en niet op de nog uit te komen 900HD
bully2 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 de 9000hd,is de ultimatieve in sd en hd. en veel beter dan de kathrein die ik ook self heb .de kathrein is niet schlecht, groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
bully2 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 je hebt pm NINjak groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen