satfeeds Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Momenteel loopt er bij TVV een aanbieding waarbij het pluspakket 1 maand gratis wordt aangeboden. Bij mij functioneren de zenders Dorcel en Hustler nochtans niet. Ik heb hiervoor naar TVV gemaild en als antwoord bekomen dat deze mogelijk niet functioneerden omdat de optie erotiek zou uitgeschakeld zijn. Dit is echter niet het geval want Private Spice gaat 24 uur op 24. Heeft er nog iemand hetzelfde probleem (gehad) ? Wat was de oplossing ? Op 23° Oost komt het HD pakket. Op 11778 V vindt ik 5 gecodeerde HD Zenders. Heeft er iemand beeld op deze zenders met een basis abonnement op TVV ?
chukky2 Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 er staat ergens vermeld dat de 2 erotic zenders idd, niet bij de gratis actie worden meegezonden!!
satfeeds Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Geplaatst: 23 april 2008 Je hebt gelijk. Staat inderdaad in de brief. Maar wisten ze dat dan niet bij TVV ? In hun antwoord staat dat het zou moeten gaan.
digitaal kijker Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Origineel bericht van: satfeeds Op 23° Oost komt het HD pakket. Op 11778 V vindt ik 5 gecodeerde HD Zenders. Heeft er iemand beeld op deze zenders met een basis abonnement op TVV ? dat start maar vanaf de 28ste,dus kan er nog niemand met TVV beeld hebben,ik heb ook nog CD kaart en daarmee heb ik nog tot 14 mei beeld op HD, heb hier ergens foto's van gepost van het beeldresultaat, even zoeken anders Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
FeReNGi Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Basis abo maar toch kan ik Eurosport ontvangen ! Zou deze maand gratis nu standaard voor iedereen zijn ? Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
digitaal kijker Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 jep,voor iedereen met basis,maar zal ver gedaan zijn de maand gratis Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen