DINGES Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Hallo sinds vanmorgen kan ik niet bellen wel interneten modem reseten heeft niet geholpen. Ben ik de enige of zijn er ook andere mensen die er last van hebben
RS2000 Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Heb even in m'n ADSL modem logfile gekeken en bij mij werkt VOIP ook niet meer vanaf half drie vannacht. Ik zie een aantal keer "error 486" of "remote site not responding" staan in de logfile.
Gast dominic Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Hier helaas ook uit uitgevallen, ik kan nog wel bellen en gebeld worden via voipbuster die gegevens heb ik ook in het telfort modem staan
Gerard - (GTB) Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 heb er ook al een paar dagen last van dat het bellen en gebeld niet werkt. heb mailtje naar Telfort gestuurd en die melde dat ze problemen met telefonie hebben. hopelijk duurt het niet te lang, want is erg lastig zo Groetjes, Gerard (GTB)
DINGES Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Geplaatst: 24 april 2008 gisteren na 16.00 was de storing opgelost kon weer bellen wel een tegenvaler van telfort
Ome Merde Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 idem hier, stond ook op de storingsmeldingsite van Telfort zelf, had je jezelf een duur telefoontje met je gsm mee kunnen besparen. sinds gistermiddag werkt het weer ... merDe deze ruimte is te huur
Greatone Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Tsja, en ik was zo'n clown om dus met mijn mobieltje te bellen voordat ik op de storings site had gekeken * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Ome Merde Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 mijn vrouw belde mij al of ik ff wou bellen de dwaas, 1 klik en klaar vrouwen ... merDe deze ruimte is te huur
klinkie Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 werkt nog steeds niet hier telfort sucks en de helpdesk ook Origineel bericht van: Ome Merde idem hier, stond ook op de storingsmeldingsite van Telfort zelf, had je jezelf een duur telefoontje met je gsm mee kunnen besparen. sinds gistermiddag werkt het weer ... merDe dat zeg ik ..............linux
Gast Pacman Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Kan je na gaan hoe weinig ik bel via VOIP. Heb er geen last van of niets van gemerkt, haha. Als internet het doet vind ik het goed. Bellen is voor vrouwen.
Ome Merde Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 werkt nog steeds niet hier telfort sucks en de helpdesk ook elke helpdesk, behalve die van xs4all, sucks. ik ben inmiddels overal al in oorlog (ook bij Telfort ). heb je inmiddels al eens een reden gekregen waarom je telefonie niet werkt ?? merDe deze ruimte is te huur
Gast fatfreddy Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Ik blij dat ik op het laatste moment mijn aanvraag bij Telfort geannuleerd heb en XS4ALL Only aangevraagd heb. Daar krijg ik bovendien nog een mooie Fritzbox bij ook in bruikleen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Bij mij werkt Telfort als een speer, ook de telefoon.
klinkie Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Origineel bericht van: Ome Merde werkt nog steeds niet hier telfort sucks en de helpdesk ook elke helpdesk, behalve die van xs4all, sucks. ik ben inmiddels overal al in oorlog (ook bij Telfort ). heb je inmiddels al eens een reden gekregen waarom je telefonie niet werkt ?? merDe nope ,ze gaan weer meten en kijken vooral kijken,wanprestatie die telefoon internet is oke dat zeg ik ..............linux
WPW Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Mja en als je wat anders voor voip gebruikt vliegt de echo je om de oren... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen