Ga naar inhoud

wachtwoord downloadfile??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>ik heb een file gedownload, echter nu wordt er een "Passwort" gevraagd?????<BR>Ik heb alle "faq,s" doorgelezen, niets gevonden!!!!!<BR>Wat zie ik over het hoofd?????<BR>Echt een beginner!!!!

Geplaatst:

de downloadzones zijn beveiligd tegen leechen (stelen van bandbreedte op onze server).<BR>Als je een download accelerator of een "foute" firewall gebruikt kan dit voor problemen zorgen.<BR>Zet dus die accelerator uit en zorg dat je firewall juist geconfigureerd is.<P>Toxic[Q]<p>[ 18-02-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

bedankt voor de vlotte reaktie's.<P>1e.....de file is gedownload van het "download" menu van deze site.!<P>2e.....mijn downloadversneller had ik er al (daadwerkelijk) uitgegooid, omdat ondanks dat ik hem op "exit" had gesteld, hij toch steeds terug kwam,......maar de firewall was ik vergeten.<P>Hoor je niets meer, dan was dat het.<BR>pierre

Geplaatst:

Je hoort dus wel wat!!!!!<P>Mijn firewall en downloadversneller zijn eruit, ik gebruik geen getright etc.<BR>ik heb de file van de downloadsite gehaald en<BR>weer wordt er om een wachtwoord gevraagd.<BR>Het is de eerste file van de "CRD'S" (acs1.6)ik heb file 876598432 gedownload en ik heb al gelezen, dat dat niet goed is, maar alle handelingen die daar beschreven waren heb ik al uitgevoerd. (downloadversneller/firewall)<BR>WAT DOE IK ALSNOG FOUT???<BR>Pierre

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.