Ga naar inhoud

[TF5010] Kan je geen keuze maken?

Aanbevolen berichten

Gast FloppyDos
Geplaatst:

Geen idee waar ik mn mening kwijt kan. Ik doe het gewoon hier.

Heb me keuze laten vallen op een TF5010 blackpanther edition , krijg ik een model met een silver front!

Ik kan en wil geen links geven naar de advertentie of de sitre maar im voel me bedrogen!

verdorie, mn hele audio/video system is black..wat moet ik met een silver display?

Geplaatst:

gewoon terug brengen of sturen is niet wat je besteld hebt.punt klaar

en naar een andere dealer gaan.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Gast FloppyDos
Geplaatst:

Voor deze TS tirade mijn oprechte excuses. Het is niet alleen het onjuiste forum waarin ik het heb geplaatst, maar ook is de toonzetting ver beneden mijn peil. Het bericht had nooit in deze opzet geplaatst moeten worden.

Als ik verder gekeken had dan mijn neus lang is had ik kunnen weten dat er een "spiegelend" gedeelte van het frontje op zit.

Inmiddels heb ik ook mijn excuses naar de verkopende partij gemaakt.

Achteraf gezien weerspiegeld de display de rest van mijn installatie en valt geheel in het niet. Eerst was ik van plan hem om te ruilen voor een 5500 doch het Black Panther thema vind ik toch van doorslaggevend belang.

Het gaat veel verder dan alleen een kleur. De "feel" is, fluweel-achtig. Het is wel degelijk van een kunststof maar het is net alsof er een stuk kort geschoren fluweel overheen gespannen is.

Het geeft de ontvanger maar vooral de AB een aparte dimensie. Ik was namelijk in de veronderstelling dat de Black Panther Edition alleen op de kleur sloeg.

Dat, en de gelimiteerde oplage, heeft mij doen besluiten de ontvanger niet om te ruilen.

Zodra ik het geheel ga installeren neem ik wat foto's en plaats deze wel op het forum.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen