Gast Mazi007 Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Wie weet hoe ik de Humax moet aansluiten voor een 2 de tv te bedienen, werkende met een coax kabel, ik had geprobeerd van uitgang LB kabel naar 2 de tv maar dit lukt niet, zelfde zender kijken op 2 de tv is geen probleem, thanks
Fiene56 Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Je zult ook nooit met 1x 5400(Z) op twee TV's gelijktijdig verschillende programma's kunnen kijken omdat ie maar 1 tuner heeft. Je zult dan moeten overstappen op een twintuner. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Mazi007 Geplaatst: 23 april 2008 Geplaatst: 23 april 2008 Sorry misschien slecht uitgedrukt, ik wil gewoon in de keuken een vijftal meter van mijn ontvanger mijn 2 de tv voorzien van beeld mag het zelfde beeld zijn als andere tv, maar ik weet niet juist hoe ik coax kabel juist moet aansluiten op mijn Humax 5400, hulp
wimke Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 Je kunt hem gewoon aan sluiten op de gewone antene uitgang van de humax en dan je tv in de keuken even het kanaal van de humax laten zoeken net zoals hij tv zenders zoekt,wel even de humax aan zetten.
Gast Mazi007 Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 He tof bedankt voor de info is gelukt , heb beeld in keuken, Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen