Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tot het begin van het programma met een maximum van 1 uur.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Normaal 59 minuten.

Ik las over een tap/patch waarmee je deze tijd naar 2 uur of meer kan oprekken. Niet getest!

zie hier .

Misschien werkt het niet op ons model.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Geplaatst:

Oke bedankt dan weet ik voldoende.

Ik heb nu namelijk een Arion 9400PVR-SE die kan op 2 uur ingesteld worden, maar een uur vind ik meer dan genoeg.

Ik wil nu een Topfield 5510 gaan kopen, omdat ik van mijn Arion afwil.

Heb het ding nu een half jaar in huis en heb alleen maar problemen.

Zenders die vast lopen, opnames die half verdwenen zijn of vast lopen, geen nieuwe firware kunnen uploaden [bekent probleem met bepaalde nieuwe loader], timer problemen.

Alleen maar ergenis dus.

et8000

Geplaatst:

Dag Jos,

Weliswaar spreek ik hier niet namens de vele TF55xx gebruikers maar ik herken de door jou genoemde problemen absoluut niet.

Sinds de uitkomst van het apparaat kan ik mij alleen maar een tevreden gebruiker noemen.

Misschien is het raadzaam om naast de door jou tentoongespreide ergernis ook aan te geven welke CAM, FW je gebruikt en waarom jij b.v. geen FW kunt up-loaden.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Hoi Jürgen,

Ik gebruik een Aston 1.07 2.18 ci modulen.

Onlangs is mijn Arion AF-9400 terug geweest naar de fabriek daar hebben ze een nieuw moederbord erin gezet met firmware ARI-1070-208eL-ß1.1 Deze firmware is niet meer te overschrijven http://www.arionboard.de/viewtopic.php?t=1345

Ik denk zelf dat veel gebreken op moment te maken hebben met deze firmware, omdat ik voordat het moederbord was vervangen niet zoveel problemen had en ook gewoon andere firmware kon laden.

Dus daarom wil ik nu een Topfield 5510 PVR gaan aanschaffen.

Arion AF-9400PVR-SE

Aston 1.07 2.18 ci modulen

Fimware ARI-1070-208eL-ß1.1

et8000

Geplaatst:

Hoi Jos,

Mijn excuses want ik las jouw bericht te snel waardoor ik de indruk had dat jij de genoemde problemen ondervindt met de TF5510 en niet zoals ik nu pas lees met de Arion ontvanger.

Beschouw mijn vorig antwoord als niet verstuurd en nogmaals mijn excuses voor mijn onoplettendheid.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Hoi Jürgen,

Geen probleem hoor.

Je vertelde dat je al die problemen dus niet herkende bij een TF5510.

Dit geeft voor mij alleen maar de doorslag om een Topfield te kopen, wist namelijk niet zeker of somige van deze problemen bij een TF5510 ook aanwezig zouden zijn..

Groetjes.

et8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen