Ga naar inhoud


Zijn er al mensen die de verhoging van xs4all hebben


Aanbevolen berichten


Geen idee ik heb het alvast (nog?) niet pas nog modem gereset en getest.

 

Wat voor een abbo ik nou heb en of ik de snelheid verhoging ook krijg geen idee. Ik ben, door de overname, van Demon afgekomen en toen hebben "we" (de Demon gebruikers) een niet bestaande abbo en dus deal gekregen.

 

Het geld wat ik maandelijks betaal is wel naar beneden gegaan (eerst bij de overname een euro omhoog en later weer 5 euro naar beneden) en dat zit op de "basic" prijs en dan wil ik ook "basic" snelheid want dat is (theoretisch) toch weer 20 ipv 12mbit wink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans is dus groot dat we helemaal niks hoeven aan te passen en dat het gewoon vanzelf gaat (prijs hebben ze aangepast de snelheid mischien dan ook wel).

 

Dan is nog de vraag of wij meer snelheid zouden krijgen als we van 12 naar 20 Mbit gezet worden wink Het is nu al meer dan snel genoeg, we kunnen er zeer goed op gamen en de downloads zijn snel genoeg binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vanaf januari ADSL Fast (20 Mbit), ben begin April daaron terug gegaan naar Basic welke ik daarvoor jaren had, heb de schriftelijke bevestiging al lang binnen maar heb nog (theoretisch) 20 Mbit.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
@henksat, Ben je terug gegaan naar basic omdat de snelheids verhoging eraan kwam of omdat je toch niet (veel) meer dan die 8Mbit haalde?


Ik ben eind vorig jaar naar Fast gegaan voor de 20 Mbit, dit werd echter niet gehaald, heb maximaal 12 Mbit. Was wel erg duur, maar wilde het toch proberen omdat hier ook de kids fanatiek internetten.
Toen ik begin april een mailtje kreeg van xs4all dat alle abonnementen een snelheidsverhoging kregen (Basic van 8 naar 20) had het voor mij geen meerwaarde om het Fast abonnement te houden.
Xs4all schemerde wel met gratis "Advanced Website" maar dat hoef ik niet en kwam bij mij over als oplichterij. Dit heb ik xs4all óók laten weten.
Want die website is niet gratis, de snelheid van Basic en Fast is nu gelijk, alléén is Fast € 20.00 duurder dan Basic.
Ik vond dat een vorm van koppelverkoop en zéér klantonvriendelijk.
Nadat ik online mijn Fast heb teruggezet naar Basic heb ik geen verandering gemerkt in snelheid, dit terwijl alles wél is doorgevoerd en ik er de schriftelijke bevestiging al van thuis heb.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook xs4all klant. Ik hoorde onlangs xs4all bij Kassa het volgende toezeggen:

 

 

 

Het gaat hier met name om klanten die een zogeheten Fast abonnement hebben. Omdat zij al de maximale snelheid van 20 Mbits hebben, wordt hun snelheid natuurlijk niet verhoogd. Door de veranderingen in de abonnementen blijken de abonnees met een Basic abonnement opeens dezelfde snelheid te hebben als de mensen met een Fast abonnement. En toevallig blijkt de prijs van dat Basic abonnement nog steeds twintig euro goedkoper.

 

De abonnees met een Fast abonnement krijgen wel een advanced website erbij cadeau. Maar de meesten willen eigenlijk helemaal niet een extra website. Ze houden er een bekocht gevoel aan over, omdat ze voor dezelfde snelheid als het Basic abonnement twintig euro meer moeten betalen. De enige mogelijkheid om over te stappen naar dat goedkopere Basic abonnement is te downgraden. Eigenlijk een administratieve handeling waar abonnees normaliter 25 euro voor moeten betalen.

 

XS4ALL vond eigenlijk dat de abonnees die bij Kassa hadden aangeklopt met hun klacht wel gelijk hadden. Ze vonden het sneu dat de Fast abonnees moeten betalen voor het downgraden. En dat om een abonnement met dezelfde snelheid te krijgen. Hiervoor hoeven de mensen, die met een Fast abonnement naar een Basic abonnement willen overstappen, die 25 euro aan downgradekosten niet te betalen!

 

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4022170

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zatter
De abonnees met een Fast abonnement krijgen wel een advanced website erbij cadeau. Maar de meesten willen eigenlijk helemaal niet een extra website. Ze houden er een bekocht gevoel aan over, omdat ze voor dezelfde snelheid als het Basic abonnement twintig euro meer moeten betalen. De enige mogelijkheid om over te stappen naar dat goedkopere Basic abonnement is te downgraden. Eigenlijk een administratieve handeling waar abonnees normaliter 25 euro voor moeten betalen.

XS4ALL vond eigenlijk dat de abonnees die bij Kassa hadden aangeklopt met hun klacht wel gelijk hadden. Ze vonden het sneu dat de Fast abonnees moeten betalen voor het downgraden. En dat om een abonnement met dezelfde snelheid te krijgen. Hiervoor hoeven de mensen, die met een Fast abonnement naar een Basic abonnement willen overstappen, die 25 euro aan downgradekosten niet te betalen!


Dat was mij dus ook overkomen, precies zo.
Zal eens nakijken of ze mij die €25 hebben afgeschreven.
Stelletje oplichters zijn het, dan daarbij gaat de kwaliteit ook sterk achteruit, ik heb de laatste maanden vaker uitval gehad dan de afgelopen 10 jaar bij elkaar.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelheidsverhoging was hier helaas niet mogelijk, ben nu gedowngrade naar lite met de oude Basic snelheid. Heb alleen tot mijn spijt moet ontdekken dat de vebingskwaliteit wel achteruit is gegaan. De laatste 5 dagen gaat het wel weer maar de weken er voor lag het er regelmatig uit, terwijl ik daarvoor nooit last van had.

Greetz.............René

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Dat is wel weer vreemd, lijkt net of het "signaal" minder "hard"/goed is! Of ga je dan ook van adsl2 weer terug naar adsl want dat zou een verklaring kunnen zijn!



Had hiervoor gewoon ADSL Basic van 8 MB en dat is nu de lite versie geworden. Maar zo te lezen hier ben ik niet de enige.

Greetz.............René

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...