Ga naar inhoud


Zijn er al mensen die de verhoging van xs4all hebben


Aanbevolen berichten

Zit ook nog op mijn verhoging te wachten maar de brief van xs4all heb ik inmiddels wel binnen gekregen.

 

De strekking daarvan: Mijn internet verbinding wordt sneller, als het klaar is krijg ik weer een brief en als het technisch niet mogelijk zou zijn ook met de evt. andere opties.

 

Ik heb nu 12mbit en haal nu zo'n 1300k/s dus ik zal wel op 20 mbit blijven aangezien dat sneller is dan 8mbit smile Als het opeens minder snel zou gaan/kunnen, dan wat ik nu haal, weet ik niet wat xs4all allemaal anders aan het doen zou zijn.

 

We wachten af en merken het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2de brief van xs4all binnen gehad dat we geupgrade zijn naar 20mbit. Het modem heb ik gereset maar zie geen absoluut (nog?) geen verschil in snelheid dus ik denk dat de 1200-1300k/s, die ik met mijn 12mbit al had, het maximale is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

speedtest.nl of speedtest.net zijn de betere manieren om je snelheid te testen.

 

Ik kan ook alle lijnen open zetten (10 threads) en kijken wat mijn usenet provider me kan leveren normaal zat ik met 4 a 6 aan mijn max. laugh al denk ik dat het niks extra gaat brengen aangezien speedtest.nl altijd al in die buurt zat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik ging van 8Mbps naar 13 Mbps.. We zitten 3.5km van de centrale. Dus dat is het hoogst haalbare. Mijn kennis zit 450m van de centrale en die haalt 17Mbps....Verbinding is stabiel. Heb XS4ALL al jaren en bevalt prima. Alleen is de prijs nu veel te hoog....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zeg je? 3,5 km vanaf de centrale en maarliefst 13 Mbit? Ik zit volgens KPN/Tiscali/Orange etc. 3 kilometer van de centrale en haal krap 6,5 En maar tegen mij zeggen dat ik een prima verbinding heb met een prachtig schoon signaal. Kortom men roept maar wat kennelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Volgens de KPN zit ik op de centrale van Santpoort-Noord en dat is 3.4 a 3.5km van mij vandaan. Krijg 13Mbit als training binnen.

 

 

Alleen..........

 

Ook ik ben slachtoffer van de KPN uitval. Heb nu al 5 dagen een zeer stabiele 0 Mbps frown

 

De kennis is na 3 dagen wel weer online (more or less) maar het schijnt dat nu alles onder de 8 Mbps zit. Dus die 3 dagen upgrade naar 20 Mbps is bij XS4ALL voorlopig van de baan. Volgens intimi is dit ook de oorzaak van de massieve storing en aangezien XS4ALL *iedereen* op 20Mbps heeft gezet zijn zij juist het meest getroffen....

 

Dochters inmiddels dik in de PMS :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

't internet is weer aan (na 5 dagen). Alleen.......per direct is de beloofde 20Mbps voor *alle* XS4ALL gebruikers meteen weer ingetrokken! We hebben dus precies 3 dagen 13Mbps gehad. Nu na de storing is hier 7.5Mbps ingetrained. Volgens de helpdeskmedewerker is de 20Mbit voor iedere abonnee dus ingetrokken en *zou* ten grondslag liggen aan de massale uitval bij juist XS4ALL Only klanten. Geloof er niks van. De KPN heeft een probleem met de bitstream2....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...