satbikkel Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 als ik bij mijn eigen deco 6071 de flash512 inlees en ik wil hem extracten naar tpt en tcs heb ik 1 blok met tpt en tcs.<p>maar toen ik dit zelfde bij de deco van mijn buurman deed ( 6072) kwam 2 tcs blocken tegen en 1 tps. wat te doen om 1 tcs block te krijgen en 1 tps? om deze te gebruiken voor een channeleditor.<p>verder kwam ik nog een PATCH block en een SAVE block tegen wat niet het geval was bij de mijne.<p>iemand een idee?<p>gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 Klopt inderdaad. Als je vaker zenders scant, dan maakt de Philips een beetje een zooitje van het geheugen wat dit tot gevolg heeft. Wat kan je doen? Wil je een gedownloade zenderlijst programmeren, dan kan je gewoon de Flash rechtstreeks programmeren (dus niks extracten en updaten), of als je een schoon geheugen wilt, met Declink alle geheugenblokken wissen. Als je dat doet kan start je ontvanger op in het menu, je kan dan alleen maar nieuwe kanalen installeren (oude zijn immers gewist). Als dit is gebeurt en je bekijkt het geheugen, dan is het mooi schoon (1 TCS en 1 TPT).<p>Succes!
Aanbevolen berichten