Gast Avci Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 Hallo wie heeft ervaring met CompuServe Ik heb sinds januari abo van CompuServe (adsl+telefoon) eerst werkt internet niet goednu al 3 weken geen telefoon zoveel keren bellen met 0900 nr maar helpt niet wat kan ik nog doen wie kan me helpen
mereltje Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 Je moet beginnen met een aangetekende brief te sturen ,wel met ontvangstbevestiging ,en ze ingebreken stellen ,ik zou ook als er geld van je rekening gehaald word dit laten storneren door je bank ,deze maatregelen werken meestal zeer goed. succes Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Ome Merde Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 wat werkt er niet en wat is er reeds besproken met de helpdesk ? is er al iets concreets uitgekomen ? ik kan me niet voorstellen dat de helpdesk niets voor je betekenen kan ... merDe deze ruimte is te huur
YUGI Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 heb hier ook compuserve werkt prima internet+bellen, had in het begin ook veel storingen dit werd veroorzaakt door klapperende lijn.adsl signaal veel constant weg.moet eigenlijk 8 mbit hebben maar is terug gezet naar 4570/734.ben tevreden maar had natuurlijk liever 8 mbit gehad. gr
borsjea Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb hier bijna een jaar een compuserve 8mb abo inclusief telefonie. Werkt perfect. In al die maanden 1 keer een storing gehad
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Modem risetten werkt ook vaak goed. of de stekker er 5 minuten uit, en dan weer opnieuw opstarten werkt ook vaak goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen