Raymon20000 Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 Hallo ik ben in het bezit van een powercam pro met versie 3,7 nu is er versie hd2.0 volgens de site van powercam die is binnen te halen via hotbird 12092 H transponder 69 dat zijn bij mijn ontvanger de MCT erotiek kanalen ik heb hem op een gecodeerd kanaal gezet maar geen resultaat. Alvast Bedankt Raymon
Gast DTE Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb die update gedaan terwijl de ontvanger op MCT Premium stond. Gewoon aanzetten en een uurtje laten gaan, komt vanzelf. Via een van de FTA zenders op die transponder gaat het niet.
Raymon20000 Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb hem al 3uur aanstaan maar hij blijft in het common interface menu op Powercam v3.7 staan het lijkt wel of er geen update signaal aanwezig is op transponder 69
dolly556 Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 Bij mij wekt het ook niet. Gewoon de powercam plus in een Topfield decoder en afstemmen op de gecodeerde zender MCT premium en afwachten. Kan er iemand helpen ?
radio man Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Hier ook niet, en je kunt ze sinds een week niet meer mailen, dat moet nu over een distributeur...
dolly556 Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Het zou niet lukken up te daten zonder dat de Powercam Pro de X channels bezit.
Gast DTE Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Origineel bericht van: dolly556 Het zou niet lukken up te daten zonder dat de Powercam Pro de X channels bezit. Daar zou wel eens iets in kunnen zitten. Ik heb via de website van Powercam ook de code opgevraagd en ingevoerd, bij ontvangst van de kaart(en). Heb die update dus wel kunnen doen (zoals hiervoor al vermeld). Blijft echter wel een onduidelijke constructie die ze hier voor hebben, geen duidelijke handleiding, die website die ze hebben rammelt aan alle kanten, een code van 5 cijfers terwijl er maar vier blokjes staan op het scherm (gewoon die 5 cijfers invoeren dus!). Als die update je lukt zonder informatie dan berust dat dus op zuiver toeval. Het enige goede is eigenlijk dat ie prima werkt met de TF....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen