rudie1956 Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 het Syndroom van Korsakov is hier misschien meer van toepassing?. Het syndroom van Korsakov (ook Korsakoff of Korsakow) is een blijvende geheugenstoornis als gevolg van langdurig overmatig alcoholgebruik in combinatie met vitamine B1-tekort. Bron: Wikipedia. Treedt soms ook op bij overmatig SAT4ALL gebruik. Heb ik ook last van, weet soms niet meer of ik nu met drankje 16 of 17 bezig ben. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Gast Pacman Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Ja ceesv, de wikipedia quoten kan iedere mafkees. Wat was de reden van het hier neer plempen ?
ptmtv Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Maargoed, We hebben het hier over een bliksem in een bolletje, niet over een bliksem in je bolletje. Is er al progressie in deze zaak of had je hem al opgegeven Pacman? Grt Ron.
Gast Pacman Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Nog niet opgegeven hoor. Komende week ga ik de printplaat na kijken. Ik zal mijn bevindingen hier wel posten.
Gast AlanS Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb ook zo een ding gehad en inderdaad na een paar jaar vernaderden de mooie dunne straaltjes in een lelijke gloed op de bol.
Gast AlanS Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Wat trouwens leuk was om je vlakke hand op de bol te leggen en dan met de punt van een vinger van de andere hand iemands oorlelletje aan raken. Succes gegarandeerd. Enne de hand uit de buurt van de neus van de hond houden.
Ome Merde Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 hehe .. ik heb 2 katten alleen geen bol, da's dan weer jammer merDe deze ruimte is te huur
Gast Pacman Geplaatst: 27 april 2008 Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb geen huisdieren, maar ook geen bol meer....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen