Gast fatfreddy Geplaatst: 27 april 2008 Delen Geplaatst: 27 april 2008 Klopt inderdaad niet wat ik schreef Plutonium dient voor de energie behoefte van de satelliet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sateh!! Geplaatst: 27 april 2008 Delen Geplaatst: 27 april 2008 Waarom deed je het dan? Kun je dit uitleggen? Ben altijd nieuwsgierig naar de aanleiding.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast fatfreddy Geplaatst: 27 april 2008 Delen Geplaatst: 27 april 2008 Ik ben even gaan kijken en zag dat het dient voor de energiebehoefte van instrumenten aan boord maar niet voor de aandrijving. Plutonium zit overigens ook in Pacemakers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Sateh!! Geplaatst: 27 april 2008 Delen Geplaatst: 27 april 2008 Ondanks de gewichtloosheid gaan die zenders keihard door de ruimte. Zonnepanelen doe ook veel werk las ik. Maar plutonium was meer het sleutelwoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen