Jan Ambers Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb hier een tif dokument binnengekregen, maar moet Quicktime van Apple laden om dit dok te kunnen lezen... Ik ben geen voorstander van Apple en zijn derivaten, zijn er andere progr waarmee dit wel kan?
satwave Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 TIF (Tagged Image File Format)? Dat kan o.a. met het gratis Irfan View. Mvg.
NINjak Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Standaard met "windows picture and fax viewer" in XP (zo traag al hell, teminste als je .tif een beetje groot is).
Jan Ambers Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 Ja draait op W-98 systeem... Zojuist ens Brava!reader geinstalleerd, maar die neemt het apple formaat niet!.... grrrrr
NINjak Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 W98, das pas oud (hoezo eigenlijk?) Volgens mij had je daar toch ook een fax viewer proggie op? In windows 2000 weet ik het zeker dat het zit aangezien we dat op een project nog als OS gebruiken. IRfan Viewer is gratis en die kan het ook zoals hierboven al gezegd is!
Jan Ambers Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 Met Ifranview: Cannot read file header...Zal dus een "apple formaat" zijn... an een versie van Quicktime die op W-98 gaat enz... Zo draaien ze U rond hun vinger... Op mijn -98 PC is een printerpoort die naar een shared Laserprinter A3 formaat gaat, de XP pc heeft geen parallelpoort..., en de printerpoort moet een D25Male zijn.... Dus hang ik een klein beetje!
WPW Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Net zoals je usb-rs232 kabels hebt heb je die ook voor egte paralelle poorten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jan Ambers Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 Wel ik zoek een USB =>DB-25-FEmale
WPW Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Dan doe je dat tog in 2 stappen(2 adapter kabels). gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
NINjak Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Neem je een (linux?) printer servertje, anders bv. zo'n HP Jetdirect kastje of een van een ander merk die het ook kan!
Gast hummiesat Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Faststone imageviewer kan het ook en is net als irfan viewer ook gratis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen