Gast Satellite Europe Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Het houdt maar niet op, ook Medion gaat zich nu op de mini laptop markt storten, met hun Akoya E1210. Medion will also launch an Eee PC clone Itt tot andere klonen lijkt me dit toch 'n zeer aardige mini laptop, met 'n Atom CPU, 10 inch scherm & draft-n(!) Alleen jammer dat er 'n "gewone" hdd in zit, tov. de SDD in de Eee PC's.
Ou-Tannu Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 ben benieuwd naar de prijs ;p Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
smetje limb.BE Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 die mag van mij dan toch niet meer dan 250€ kosten omdat het een cloon is van de originele asus Eee pc4G zou zijn 2x Dreambox 900UHD TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
kweetnie Geplaatst: 23 juni 2008 Geplaatst: 23 juni 2008 Staat er toch bij?? €399,- bij )*#&$)(@*% Origineel bericht van: Ou-Tannu ben benieuwd naar de prijs ;p >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Bangkok By Night Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Vanaf woensdag 23/07 in de Duitse keten te koop voor 399€ Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Hellum Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 ja heb ik gezien alleen zit er Windows XP op?????? dat vind ik wel vreemd. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
RobbieT Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Heb hem hier op schoot, Medion Akoya E1210, is in essentie gelijk aan de MSI Wind, alleen de bluetooth mist. Is toch echt iets anders dan de EEE-pc. 80Gb 5400rpm Sata harde schijf, vs 20 Gb SSD schijf. 10.1" scherm vs 8.9" scherm. 1.6GHz Atom processor vs 900Mhz Celeron. Windows XP Home. Boottijd van ongeveer 35 seconde tot nu toe. Al met al een stuk krachtigere machine die je alleen met de EEE PC van 8.9" kan vergelijken en dan krijg je voor die €50 meer een stuk meer pc. Alleen is zowel de MSI als de Medion moeilijk verkrijgbaar, na de Duitse budgetsuper heeft nu een bouwmarkt het ding in de aanbieding zolang als de voorraad strekt en de MSI staat overal in backorder bij mijn weten. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Bangkok By Night Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik wacht nog even op de 3G netbooks Citaat: Asus is van plan om binnenkort een versie van de populaire Eee PC op de markt te brengen met ingebouwde 3g-ondersteuning. De eerste exemplaren zouden al eind september in Europa uitgebracht worden. De plannen om de Eee PC met 3g-ondersteuning uit te rusten werden door een woordvoerder van Asus uit de doeken gedaan tegenover Techworld.com. Met het toevoegen van 3g-functionaliteit aan de netbook wil Asus de concurrentie aangaan met onder andere ECS. Deze eveneens Taiwanese fabrikant kondigde eerder dit jaar al de G10IL-subnotebook aan met ingebouwde 3g-modem. ECS heeft sindsdien contracten getekend met verschillende Europese telco’s. Het is de verwachting dat de G10IL eveneens in september of oktober in de winkelschappen zal verschijnen. Overigens worden eind dit jaar ook 3g-subnotebooks van Dell verwacht. De Eee PC met ingebouwde 3g-modem kan via hspda snelheden van 7,2Mbps behalen. Het apparaat zal waarschijnlijk gebundeld worden met een abonnement voor het gebruik van een 3g-netwerk. Hierdoor kan de prijs van de Eee PC lager uitvallen dan de versie zonder abonnement, zoals dat nu ook gebeurt met mobiele telefoons, maar hoeveel de 3g-versie van de Eee PC zal gaan kosten is nog onbekend. Bron: Tweakers.net Wel handig als dit ingebouwt wordt, hoef je niet telkens die usb (stick) modem mee te slepen .... Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen